Blog

Βασκανία και Σφάκελο [φάσκελο] Κατάρες, Κατάδεση, Τοτέμ, Ομοιώματα, Ερωτικά Φίλτρα, Φυλακτά, Δεισιδαιμονίες, Μαντζούνια, Μαγγανείες, το πρόσωπο της Γοργόνας Μέδουσας, το Δόρυ, οι Φαλλοί, το Ύψωμα του Μεσαίου Δάχτυλου, οι Κυκλικοί Χοροί … όλα κατά της μαγείας και του κακού που επιβουλεύεται κάθε στιγμή, την σύντομη ζωή μας. Ένα θέμα πάντοτε επίκαιρο και ταυτόχρονα, μονίμως άγνωστο, παράξενο ή παρεξηγημένο. Αιώνες πριν, το αρχαιοελληνικό παρελθόν δεν περιελάμβανε μόνο τη δημιουργία έργων υψηλής τέχνης και την ανάπτυξη της φιλοσοφικής σκέψης, είχε και μια λιγότερο λαμπερή πλευρά. Στην καθημερινή ζωή και στον αγώνα για την επιβίωση οι δεισιδαιμονίες και η μαγεία κατείχαν σοβαρή θέση.
Ο έντονος καθημερινός ρυθμός της ζωής, μας στρεσάρει και μας εξαντλεί. Υπάρχουν στιγμές που νιώθουμε έντονη την ανάγκη να τα εγκαταλείψουμε όλα και να χαλαρώσουμε για λίγο. Ελάχιστοι από εμάς έχουν την πολυτέλεια του χρόνου και ακόμα πιο λίγοι τα χρήματα για να κάνουν διακοπές στη μέση του χρόνου. Κι όμως, δε χρειάζεται να δαπανήσετε μια περιουσία, παρά μόνο να επιλέξετε ένα ήσυχο σημείο κοντά σας και να χαλαρώσετε πνευματικά.
Ποια είναι τα συμπτώματα ενός εξασθενημένου ανοσοποιητικού συστήματος; Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι ο μηχανισμός που χρησιμοποιεί το σώμα σας για να αμυνθεί απέναντι σε ιούς, βακτήρια και πολλά είδη ασθενειών. Μερικές φορές, τείνει να αποδυναμώνεται: μια ανεπαρκής διατροφή, το άγχος ή κάποιου είδους ασθένεια μπορούν όλα να το εμποδίσουν να εκτελέσει τις βασικές λειτουργίες του.
Μιζέρια είναι να ασχολείσαι μονίμως με το τι κάνουν οι άλλοι. Μιζέρια είναι να θέλεις να είναι ο άλλος δυστυχισμένος απλά και μόνο επειδή εσύ δεν μπορείς να είσαι ευτυχισμένος.
Αν δεν διαθέτεις τέλειες αναλογίες, μπορείς να βασιστείς στο σωματότυπό σου για να γυμναστείς σωστά και να δεις γρήγορα αποτελέσματα. Δες σε ποια κατηγορία ανήκει ο δικός σου σωματότυπος, ποιες είναι οι προβληματικές σου περιοχές και δώσε βάση σ’ αυτές.
Mολονότι στη διάρκεια της ζωής μας κάθε μας σχέση είναι αφορμή για μια σειρά από διδάγματα βοηθώντας μας να πάμε λίγο πιο πέρα, γνωρίζοντας λιγάκι καλύτερα το εαυτό μας, είναι απίστευτο το πόσες πολλές από τις απαιτήσεις και προσδοκίες μας έχουμε εναποθέσει στις ερωτικές μας σχέσεις!
Για το ένα εκατομμύριο περίπου από τους συνανθρώπους μας οι οποίοι πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη στη χώρα μας και τους συγγενείς τους, ο ιατρικός όρος «γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη» χρησιμοποιείται συχνά στην καθημερινότητά τους και στην επαφή τους με τους ιατρούς, χωρίς να έχει κατακτηθεί η πλήρης γνώση της χρησιμότητας αυτής της ιατρικής εξέτασης.
Το φαγητό είναι ένας τρόπος να πούμε στον κόσμο ποιοί είμαστε, είναι ένας τρόπος να θέτουμε όρια. Μπορεί κανείς εύκολα να διαπιστώσει αυτό στα μικρά παιδιά. Όταν κάθονται στο τραπέζι, λένε “αυτό είναι δικό μου” ή “δεν το θέλω αυτό” .
Δείτε τις άλλες χρήσεις του σαπουνιού εκτός από τις προφανείς!
Η Δίαιτα και η διατροφή συμβάλουν στη βελτίωση της σωματικής και ψυχικής κόπωσης
Do: Όταν είσαι στο γυμναστήριο φόρεσε καθαρό μπλουζάκι και κάλτσες. Μην φοράς τα ιδρωμένα χτεσινά – κανείς δεν πρόκειται να σε πλησιάσει. Προτίμησε να φοράς τεχνολογικά προηγμένα υφάσματα που απομακρύνουν την υγρασία από το σώμα όπως CoolMax, Capilene ή Dri-FIT. Αν δεν σε βολεύουν τα συγκεκριμένα ελαστικά υφάσματα αναζήτησε ρούχα δύο σε ένα που συνδυάζουν το βαμβάκι με το νάιλον.
Οργανώσου, αθλήσου, φάε καλά. Αστείες, χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές για να ενισχύσετε τα επίπεδα της ντοπαμίνης στον εγκέφαλό σας και να νιώσετε αμέσως καλύτερα. Η ντοπαμίνη είναι μια οργανική ουσία που ανήκει στην οικογένεια των κατεχολαμινών. Στον εγκέφαλο δρα ως νευροδιαβιβαστής, μια ουσία που χρησιμοποιείται από τα νευρικά κύτταρα για να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μεταφέρουν από μια περιοχή του εγκεφάλου στην άλλη συναισθήματα απόλαυσης και καλής διάθεσης. Στην πραγματικότητα αυτά είναι και τα συναισθήματα που την ενεργοποιούν, οπότε μιλάμε για συγκοινωνούντα δοχεία -η ντοπαμίνη ενεργοποιεί αυτά τα συναισθήματα και τα συναισθήματα αυτά, μεταξύ άλλων- την ενισχύουν. Ελέγχει τα κέντρα του εγκεφάλου που σχετίζονται με την απόλαυση και τη διάθεση για δράση και βοηθά στην συγκέντρωση. 
  Η τάση των τελευταίων ετών επιβάλλει ένα καλλίγραμμο σώμα στις γυναίκες και ένα δυνατό «γραμμωμένο» στους άνδρες. Ίσως να αποτελεί και το πιο δύσκολο κομμάτι του fitness, κατά τη γνώμη μου. Γιατί; Απλώς, γιατί πρέπει να ρίξεις τα επίπεδα του λίπους σε χαμηλά επίπεδα και για να το κάνεις αυτό πρέπει να είσαι γκουρού στην αυτοσυγκράτηση..
Ο κύκλος της ζωής δεν είναι μόνο για τα λιοντάρια των κινουμένων σχεδίων. Οι άνθρωποι είμαστε εξίσου αναγκασμένοι να γερνάμε, όπως το ίδιο ισχύει για τους γονείς και τους αγαπημένους μας και εδώ δεν πρόκειται για ταινία.
Εντάξει, το είπαμε. Είσαι ρεαλιστής. Κύριε ρεαλιστή, είναι μεγάλη μου τιμή που διαβάζεις αυτό το κείμενο που έγραψα για εσένα. Συνήθως οι ρεαλιστές δεν τολμούν, αλλά εσύ είσαι πολύ γενναίος και θαρραλέος. Αν έκανες κλικ για να μάθεις πώς μπορείς να αρχίσεις να σκέφτεσαι θετικά, τότε είσαι στο σωστό μέρος. Ξέρεις, είναι αρκετά δύσκολο να πείσεις κάποιον να σκέφτεται θετικά. Δεν είμαστε όλοι σαν τον Πήτερ Παν: «Σκέψου μια όμορφη σκέψη και με λίγη αστερόσκονη θα πετάξεις». Πρέπει να σκεφτούμε ρεαλιστικά τα πράγματα, να τα βάλουμε κάτω και να αρχίσουμε να πράττουμε. Ας πούμε ότι είσαι σε μια περίεργη κατάσταση. Χώρισες; Πέθανε το χρυσόψαρό σου, επειδή το έφαγε η γάτα σου κι εσύ τη σκότωσες και τώρα αισθάνεσαι δολοφόνος; Μήπως δεν τα πήγες καλά σε μια εργασία σου; Φταίει το τρίγωνο των αστερισμών με τον ωροσκόπο σου; Αυτά είναι βασικά προβλήματα. Να μερικές λύσεις για να καταφέρεις να τα ξεπεράσεις ένα λεπτό πιο γρήγορα:
Στα εσπεριοδοειδή χρησμοποιούνται διάφοροι μέθοδοι για την επεξεργασία ή και την συντήρηση τους. Οι μέθοδοι αυτοί ειναί: το πλύσιμο με απορρυπαντικά – μυκητοκτόνα, το κέρωμα με υδατοδιαλυτά κεριά, ταχέως στεγνώματος, κερια για βιολογικά φρούτα, κεριά, καθώς επίσης και καπνογόνα- μυκητοκτόνα για συντήρηση των φρούτων σε ψυκτικούς θαλάμους.
Γιατί δρούμε με τον τρόπο που το κάνουμε; Πολλοί από εμάς κλίνουμε να εξηγήσουμε διαισθητικά την ανθρώπινη συμπεριφορά μέσα από τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας: συγκεκριμένα μοτίβα σκέψης, συναισθήματος και συμπεριφοράς που τείνουν να είναι σταθερά διαχρονικά και συνεπή στις ανάλογες καταστάσεις.
Είμαστε όλοι τόσο απασχολημένοι που μερικές φορές το φαγητό είναι απλώς μια σκέψη. Αλλά αν θέλουμε να έχουμε μια υγιή, ευτυχισμένη σχέση με το φαγητό μας, είναι σημαντικό να ασχοληθούμε λίγο παραπάνω και να οργανώσουμε τα γεύματα μας.Αυτή είναι μια απόφαση που πήρα για μένα. Στην πραγματικότητα σας δίνω αυτές τις συμβουλές ενώ τρώω ένα μεσημεριανό γεύμα.  Δεν το κάνω για να χάσω βάρος, αλλά με βοηθά να αναγνωρίσω τα πραγματικά σημάδια της πείνας μου και να αποφύγω τη συναισθηματική υπερκατανάλωση τροφής.
Σελίδα 1 από 44

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο