Blog

Άσκηση

Αν δεν διαθέτεις τέλειες αναλογίες, μπορείς να βασιστείς στο σωματότυπό σου για να γυμναστείς σωστά και να δεις γρήγορα αποτελέσματα. Δες σε ποια κατηγορία ανήκει ο δικός σου σωματότυπος, ποιες είναι οι προβληματικές σου περιοχές και δώσε βάση σ’ αυτές.
Ο καθένας από εμάς ανεξαρτήτου ηλικίας ή φυσικής κατάστασης μπορεί και πρέπει να μάθει να κάνει διατάσεις με σωστό τρόπο.
Οι μισές συμβουλές απευθύνονται σε όλους τους κολυμβητές και οι άλλες μισές απευθύνονται ιδιαίτερα στον πατέρα και τη μητέρα, στο τι να προσέχουν όταν το παιδί τους βρίσκεται στο νερό.
Η μετρίας εντάσεως γυμναστική στην εμμηνόπαυση μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να διαχειριστούν καλύτερα τις εξάψεις, να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση και να αισθανθούν καλύτερα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Θυμάστε που όταν ήμασταν μικρά παίζαμε στην γειτονιά με το σχοινάκι; Μήπως να το ξαναθυμηθούμε και να βγάλουμε το παιδί που κρύβουμε μέσα μας; Το σχοινάκι αποτελεί μία εξαιρετική αερόβια γυμναστική και συνδυάζει πολλά θετικά:
Το φαγητό είναι φίλος σας, αναφέρουν σωστά οι γυμναστές αν και για τους περισσότερους από εμάς, μάλλον εχθρός γίνεται καθώς σχεδόν με κάθε… μπουκιά ο δείκτης της ζυγαριάς ανεβαίνει. 
Αν θέλετε η άσκηση που κάνετε να έχει αποτέλεσμα και το σώμα σας να μεταμορφωθεί πρέπει να εξασκήστε με το σωστό τρόπο. Στη γυμναστική υπάρχουν κάποια λάθη που αν τα αποφύγετε θα έχετε πιο άμεσα αποτελέσματα και χωρίς πολύ κόπο.
Κρύωμα από κρύωμα διαφέρει και εδώ έρχονται οι πιο διαφωτιστικές λεπτομέριες:
Οι αεροβικές ασκήσεις όπως το τζόγκινγκ είναι καλύτερες από τις ασκήσεις αντίστασης για όσους θέλουν να απαλλαγούν από την «μπάκα» τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Η επόμενη λύση είναι να συνδυάζει κανείς και τα δύο.
Η καθιστική ζωή όχι μόνο οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους αλλά θέτει σε κίνδυνο και την υγεία μας. Δυστυχώς οι πολλές ώρες στο γραφείο μας οδηγούν σε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Παρ” όλ” αυτά εμείς βρήκαμε ορισμένες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε ακόμα και από το γραφείο σας!
Θέλετε να ξεκινήσετε το ποδήλατο είτε για τις μετακινήσεις σας, είτε για τις βόλτες σας; Θέλετε να γυμναστείτε ή να κάνετε κυριακάτικες βόλτες με φίλους; Όποιες και να είναι οι… προθέσεις σας, θα πρέπει να επιλέξετε προσεκτικά το ποδήλατό σας.
Μελέτη από Ελβετούς επιστήμονες έδειξε ότι η καθημερινή χρήση της σκάλας είναι μια σημαντική αεροβική άσκηση που βοηθά στην καταπολέμηση της χοληστερόλης. Οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης, εξέτασαν 70 υπαλλήλους του Πανεπιστημίου αναφορικά με την επίδραση της χρήσης σκάλας αντί ανελκυστήρα στο χώρο εργασίας τους. Για τους σκοπούς της μελέτης ως καθιστική ζωή ορίσθηκε η γυμναστική κάτω των 2 ωρών εβδομαδιαίως. Από τους εθελοντές ζητήθηκε για 12 εβδομάδες να χρησιμοποιούν στη δουλειά μόνο τις σκάλες και όχι τους ανελκυστήρες.
Αν νομίζετε ότι το kick boxing είναι απλώς μια ακόμη πολεμική τέχνη που μας βοηθάει να γυμνάσουμε μόνο το σώμα μας, κάνετε λάθος, αφού πρόκειται για μια εξαιρετική άσκηση που ωφελεί και την ψυχή.
Εκτός από ένα καλό σώμα, η γυμναστική μπορεί να θεραπεύσει χρόνια προβλήματα υγείας. Ας δούμε ποιες ασκήσεις είναι κατάλληλες για συγκεκριμένες παθήσεις.
Οι ειδικοί λένε πως η άσκηση από μόνη της δεν κάνει μαγικά. Παίρνεις από αυτήν ό,τι δίνεις. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει πως για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει κανείς να ασκείται αμέτρητες ώρες κάθε μέρα.
Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την φυσική άσκηση. Επιστημονικές αποδείξεις επιβεβαιώνουν ότι η καλύτερη μέθοδος για να επιτύχεις την φυσική κατάσταση που επιθυμείς είναι χωρίς αμφιβολία η συχνή άσκηση και προπόνηση.
Για να ξεκινήσετε το περπάτημα αρκεί να βγείτε έξω από τη πόρτα του σπιτιού σας. Ξεκινήστε από μια μικρή δεκάλεπτη βόλτα. Κάντε το για μερικές μέρες και σιγά-σιγά περπατήστε για περισσότερο χρόνο.
Το Stand Up Paddle (SUP) ήδη έχει κάνει την εμφάνισή του στις περισσότερες ελληνικές παραλίες και συναρπάζει μικρούς και μεγάλους σε όποιο μέρος κι αν είστε. Απευθύνεται σε όλους. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις, ούτε σωματικά προσόντα.
Το καλάθι είναι άδειο