Blog

Μπορούμε άφοβα να γυμναζόμαστε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Γράφει η

Κρύωμα από κρύωμα διαφέρει και εδώ έρχονται οι πιο διαφωτιστικές λεπτομέριες:

Πότε είναι ασφαλές να γυμνάζομαι όταν είμαι άρρωστος;

Κοινό κρύωμα:

Ο πιο εύκολος, απλός και βασικός κανόνας είναι ένας: Για συμπώματα που εντοπίζονται από τον λαιμό και πάνω-δηλαδή για το κοινό κρύωμα-, μπορείτε άφοβα να συνεχίσετε το πρόγραμμα προπόνησής σας με τον ίδιο ρυθμό και ένταση. Αυτό σημαίνει πως συνεχίζετε την σωματική άσκηση κανονικά εάν έχετε καταρροή, ξηρό βήχα, πονόλαιμο, βουλωμένη μύτη κτλ.

Γρίππη:

Εδώ τα πράγματα αλλάζουν. Η γρίππη συνοδεύεται από πόνους στο σώμα, υπερβολική κούραση και πυρετό. Εάν έχετε αυτά τα συμπτώματα θα πρέπει να αναβάλλετε για λίγες μέρες τη γυμναστική σας, έως ότου τα συμπτώματα αυτά υποχωρήσουν.

Για οποιαδήποτε συμπτώματα λοιπόν εντοπίζονται μόνο από το λαιμό και πάνω δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα! Μάλιστα, θα διαπιστώσετε ότι θα νιώσετε πολύ καλύτερα μετά τη γυμναστική σας και το κρύωμα είναι πιθανό να σας εγκαταλείψει γρηγορότερα!

Προσοχή όμως χρειάζεται για όσα συμπτώματα εντοπίζονται από το λαιμό και κάτω όπως: εμετοί, διάρροιες, πόνοι στο σώμα, υγρός βήχας, πυρετός κτλ. Καλό θα ήταν σε αυτήν την περίπτωση να αφήσετε στην άκρη τη γυμναστική, να ξεκουραστείτε και εάν τα συμπτώματα επιμένουν να επισκευτείτε έναν γιατρό.

Βέβαια, αυτοί είναι οι γενικοί κανόνες που μπορείτε να έχετε στο μυαλό σας. Πάντα την πρώτη απάντηση μας την δίνει το σώμα μας. Ακούστε το σώμα σας και όταν νιώθετε πως χρειάζεστε ξεκούραση και το κρύωμα σας έχει ταλαιπωρήσει πολύ, δεν χάλασε κι ο κόσμος να χάσετε 2 μέρες την προπόνησή σας!

Πηγή: https://goo.gl/mCbJyF

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο