Blog

Τα 6 dont's της υπαίθριας άσκησης

Γράφει η

Προσοχή όταν ακούμαστε στην ύπαιθρο!

  • Προσοχή στη θερμοκρασία:Για την αυτοπροστασία μας πρέπει να αποφεύγουμε να ασκούμαστε κάτω από τους -5 βαθμoύς C.
  • Άσκηση με μέτρο:Άν νιώσουμε εξαντλημένοι ή αισθανθούμε κάποιο πόνο κατά την διάρκεια της εκγύμνασης,σταματάμε αμέσως.Διαφορετικά καταπονούμε τον εαυτό μας και μπορεί να τραυματίσουμε το σώμα μας.
  • Όχι στα ακατάλληλα παπούτσια:Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε κοινά αθλητικά παπούτσια που είναι κατάλληλα για εσωτερικό χώρο.Πρέπει να προμηθευτούμε παπούτσια με αντικραδασμική σόλα.
  • Αποφεύγουμε ο ιδρώτας να ψύχεται πάνω μας:Πρέπει να φοράμε διαπνέοντα ρούχα και να σκουπίζουμε τον ιδρώτα.
  • Ποτέ αφύλαχτοι στην παγωνιά:Αν αναπνεύσουμε πολύ παγωμένο αέρα μπορεί να ερεθιστεί το στόμα,η τραχεία ακόμα και οι βρόγχοι μας.Γι αυτό καλύπτουμε το στόμα με κασκόλ.
  • Δεν παραλείπουμε τις διατάσεις:Απαιτούνται κάθε δέκα λεπτά διατάσεις των άνω και κάτω άκρων.Κάθε διάταση πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 30'' δευτερόλεπτα.
 
Το Pharmacybee σας προσέχει!

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο