Blog

Πότε καίμε λίπος όταν ασκούμαστε;

Γράφει η
Εκτός από τη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους, ο σύγχρονος άνθρωπος επιδεικνύει έντονο ενδιαφέρον και στη διατήρηση υγιούς σύστασης του σώματός του. Το ζητούμενο είναι η μείωση του σωματικού λίπους, σε συνδυασμό με ταυτόχρονη αύξηση της μυϊκής μάζας.
Δεδομένου ότι τα ποσοστά των σωματικών υγρών και της οστικής μάζας κάθε ατόμου δεν μεταβάλλονται σημαντικά βραχυπρόθεσμα, οι τιμές που μπορούν μεταβάλουν τη σύσταση σώματος ενός ατόμου είναι το λίπος και η μυϊκή μάζα. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο η άσκηση όσο και η διατροφή που ακολουθεί ένα άτομο. 
 
Καύση λίπους με πρωινή άσκηση
 
Παρά το γεγονός ότι ο συνολικός αριθμός θερμίδων που καταναλώνονται κάνοντας αερόβια άσκηση είτε νηστικοί το πρωί είτε κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι ο ίδιος, πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι σε φάση νηστείας οι καταναλισκόμενες θερμίδες προέρχονται από το ήδη αποθηκευμένο στον οργανισμό λίπος. Επίσης, με την πρωινή αερόβια άσκηση τα άτομα είχαν αυξημένα επίπεδα ενέργειας καθώς και αυξημένο μεταβολικό ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, καθώς και μεγαλύτερη προσήλωση στο πρόγραμμα άσκησης που ακολουθούσαν. Παρ’ όλα αυτά, η ένταξη της άσκησης στην καθημερινότητα είναι πολύ πιο σημαντική από την ώρα που αυτή γίνεται και δε θα πρέπει να παραβλέπονται και τα πλεονεκτήματα της βραδινής άσκησης, αφού κι αυτή προσφέρει αντίστοιχα αύξηση του μεταβολισμού, καύση του λίπους και ένα αίσθημα υγείας κι ευεξίας γενικότερα.
 
Το καλάθι είναι άδειο