Blog

«Με το Νέο Έτος θα γίνω πιο Fit...», Πως να πετύχετε αυτή τη φορά τον στόχο σας

Γράφει η

Ναι, είναι πάλι αυτή η εποχή του χρόνου που κάνατε δηλώσεις ότι φέτος θα είστε πιο fit και πιο υγιής και το Καλοκαίρι θα κάνετε θραύση... Πριν από λίγες μέρες έσβησαν τα φώτα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου, τελείωσαν τα γεύματα με την γαλοπούλα και όχι μόνο ...  και πέσατε με τα μούτρα να βρείτε ένα ακριβό γυμναστήριο να γίνετε μέλος, με φανταχτερά μηχανήματα εκγύμνασης που υπόσχονται θαύματα.  

Αν αναλογιστούμε όμως ότι το 25% από εμάς εγκαταλείπουμε τις δηλώσεις μας για το νέο έτος σε ελάχιστο χρόνο, πώς θα διασφαλίσετε ότι το 2016 είναι η χρονιά που θα αλλάξετε τη φυσική σας κατάσταση; Παρακάτω θα βρείτε πέντε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τηρήσετε ότι υποσχεθήκατε στον εαυτό σας και να πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλετε.

Ορίστε έξυπνους στόχους

Βάζοντας έξυπνους στόχους σημαίνει ότι θα μπορείτε να παρακολουθείτε καλύτερα την πρόοδο σας και θα είστε πιο συγκεκριμένοι σχετικά με το τι θέλετε να πετύχετε. Για παράδειγμα αντί να λέτε «θέλω να γυμναστώ», θα μπορούσατε να πείτε «θα βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση πηγαίνοντας 3 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο, εκ των οποίων η μία φορά θα είναι σε κάποιο πρόγραμμα με άλλους – ομαδικό μάθημα. Θα παρακολουθώ το επίπεδο της φυσικής μου κατάστασης για να εξασφαλίσω ότι είμαι σε καλό δρόμο. Σε τρεις μήνες ελπίζω να μπορώ να τρέξω 5χλμ.

Προτιμήστε την ομαδική γυμναστική
 
Έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που ξεκινούν να γυμνάζονται μόνα τους έχουν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό εγκατάλειψης της προσπάθειας τους της τάξης του 43%, ενώ εκείνοι που προπονούνται σε ένα ομαδικό περιβάλλον, το ποσοστό αυτό βρίσκεται γύρω στο 7%. Η συμμετοχή σε ομαδικά προγράμματα εκγύμνασης μπορεί να αποδειχθεί πιο αποτελεσματική γιατί είστε σε ένα περιβάλλον με ανθρώπους που θέλουν το ίδιο με εσάς και αυτό από μόνο του αποτελεί κίνητρο και μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε προσηλωμένοι στον στόχο σας.

Δοκιμάστε κάτι νέο

Ένας σοφός άνθρωπος είπε κάποτε, ότι ο ορισμός της παράνοιας είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, αλλά να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Εάν τον περασμένο Ιανουάριο μισούσες το γυμναστήριο, γιατί φέτος να νιώθεις διαφορετικά; Το Νέο Έτος είναι μια τέλεια στιγμή για να δοκιμάσετε κάτι νέο! Εάν πάντα θέλατε να δοκιμάσετε να κάνετε γιόγκα ή να παρακολουθήσετε υπαίθρια μαθήματα γυμναστικής, τώρα είναι η τέλεια στιγμή για να το κάνετε. Ακόμα και εάν είχατε πάει παλιά γυμναστήριο και δε σας άρεσε μπορεί να μην είχατε βρει το σωστό είδος άσκησης για εσάς. Βρείτε τι σας ταιριάζει.  

Δείτε την άσκηση σαν μέρος της κοινωνικής σας ζωής

Συχνά, οι άνθρωποι έχουν την αντίληψη ότι το να είναι σε φόρμα είναι μια αγγαρεία που πρέπει να γίνει κάποια στιγμή για να μπορούν να είναι υγιείς. Δεν πρέπει να το βλέπουμε έτσι. Αυτός είναι ο λάθος τρόπος! Το να βλέπετε την γυμναστική σαν ένα κομμάτι της κοινωνικής σας ζωής και του ελεύθερου χρόνου σας, σας εξασφαλίζει ότι δεν θα βαρεθείτε και είναι πιο πιθανό να πετύχετε τους στόχους σας. Δοκιμάστε να εγγραφείτε εσείς και οι φίλοι σας σε μια διοργάνωση αγώνα δρόμου με φιλανθρωπικό χαρακτήρα ή και χωρίς τέτοιο σκοπό, ή να πάτε με παρέα για πεζοπορία ή με το ποδήλατο κάπου στην εξοχή το Σαββατοκύριακο. Όλα αυτά θα κάνουν την γυμναστική πιο διασκεδαστική και ευχάριστη.

Με το μαλακό... μη το παρακάνετε!

Ο Νο 1 λόγος που οι περισσότεροι άνθρωποι δε καταφέρνουν να πετύχουν τον στόχο τους το Νέο Έτος και να είναι πιο fit, είναι γιατί πέφτουν με τα μούτρα πάνω σε αυτόν. Από εκεί που έχουν ακόμα την γεύση της γαλοπούλας στο στόμα τους από το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, ξαφνικά γυμνάζονται 7 ημέρες την εβδομάδα. Μη το παρακάνετε, αυτός ο τρόπος σίγουρα θα σας οδηγήσει πίσω στο αγαπημένο σας κουτί μπισκότα ... και τέρμα η γυμναστική. Ο ορισμός του μέτρου είναι διαφορετικός για τον καθένα, αλλά εξασφαλίστε ότι υπάρχουν ημέρες ξεκούρασης στο πρόγραμμα γυμναστικής που έχετε. Ότι κάνετε, βεβαιωθείτε ότι είναι καλά ισορροπημένο και θα δείτε ότι η επίτευξη του στόχου σας είναι σε καλό δρόμο!

Πηγή: http://goo.gl/Kju8JK

Το καλάθι είναι άδειο