Blog

Άσκηση για Ανόρθωση Γλουτών

Γράφει η

Η "γέφυρα γλουτών" είναι η καλύτερη άσκηση για να ανορθώσετε και να συσφίξετε τους γλουτούς σας γρήγορα και εύκολα.

Κάντε την άσκηση με προσοχή και συγκέντρωση.

Θέση 1

Ξαπλώστε ανάσκελα σε ένα χαλί ή στο στρώμα γυμναστικής έαν έχετε, με τα γόνατα λυγισμένα πάνω. Τα χέρια σας πρέπει να είναι χαλαρά στα πλευρά σας. Για να γίνει αυτή η άσκηση πιο δύσκολη, κρατήστε τα χέρια σας στο πάτωμα.

Θέση 2

Εκπνεύστε και σπρώξτε τις φτέρνες σας, σηκώνοντας τους γλουτούς σας μακριά από το πάτωμα. Ο λαιμός και οι ώμοι σας θα πρέπει να παραμείνουν χαλαροί. Αργά χαμηλώστε τους γλουτούς σας προς τα κάτω.

Επαναλάβετε 8-12 φορές την άσκηση, χαλαρώστε και κάντε ξανά την άσκηση, εάν επιθυμείτε.

Αν νιώσετε ενόχληση, σταματάτε!

Έκθεση εικόνων

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο