Blog

Συμβουλές για Θάλασσα και Εγκυμοσύνη

Γράφει η

Όταν το Καλοκαίρι σας βρει να περιμένετε το μωράκι σας να γεννηθεί, τότε και η παραμικρή άνοδος της θερμοκρασίας μπορεί να σας φαίνεται καύσωνας σε σύγκριση με το πως νιώθουν όσοι δεν εγκυμονούν.

Το μπάνιο στη θάλασσα προσφέρει δροσιά και χαλάρωση στις δύσκολες μέρες του καλοκαιριού ακόμα και αν βρίσκεστε σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Να λοιπόν μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα πρέπει πάντα να θυμάστε:

1) Το μπάνιο στη θάλασσα επιτρέπεται, καθώς η κολύμβηση θεωρείται ίσως και η καλύτερη γυμναστική για την έγκυο, αφού η άνωση τη βοηθά να μην αισθάνεται το βάρος της εγκυμοσύνης.
2) Να αποφεύγεται η έκθεση στον ήλιο καθώς υπάρχει ο κίνδυνος αφυδάτωσης. Η έγκυος θα πρέπει να είναι πολύ καλά ενυδατωμένη.
3) Τα αντηλιακά επιτρέπονται.
4) Καλό θα ήταν η έγκυος να μην παραμένει με το βρεγμένο μαγιό για πολύ ώρα εκτός της θάλασσας καθώς υπάρχει ο κίνδυνος μυκητιάσεων.
5) Προτιμάτε καθαρές θάλασσες. Οι πισίνες επιτρέπονται μόνο εφόσον μπορείτε να είστε σίγουροι ότι καθαρίζονται σωστά.
6) Το μπάνιο επιτρέπεται ως και το τέλος σχεδόν της εγκυμοσύνης (38 – 39 εβδομάδες).
7) Η έγκυος καλό θα ήταν να μην κάθεται ποτέ απευθείας επάνω στην άμμο αλλά να προστατεύεται από μία πετσέτα ή ακόμα καλύτερα να έχει καθισματάκι – καρέκλα. Αυτό βέβαια ισχύει για όλους όμως μία έγκυος είναι πιο ευαίσθητη σε αυτή τη φάση.
8) Τέλος αποφεύγεται η έκθεση στον ήλιο και το κολύμπι κατά τις μεσημβρινές ώρες. (11 π.μ – 4 μ.μ.).

Μετά τα παραπάνω αν είστε έγκυος και θέλετε να δροσιστείτε στη θάλασσα, μπορείτε! Ώρα για μπάνιο λοιπόν!

Πηγή: http://goo.gl/Cewrrj

Στην ίδια κατηγορία: Μωρό και Θάλασσα »

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο