Blog

Το τόφου μας έρχεται από την Ασία

Γράφει η
Το τόφου, κατασκευασμένο από τυρόπηγμα σόγιας, είναι φυσικά χωρίς γλουτένη και χαμηλό σε θερμίδες, δεν περιέχει χοληστερόλη και είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, σιδήρου και ασβεστίου. Είναι μια σημαντική πηγή πρωτεϊνών, ιδίως για χορτοφάγους και όσους επιθυμούν να κινηθούν προς την κατεύθυνση μιας περισσότερο φυτικής διατροφής.
Διατροφική αξία του τόφου
 
Μια μερίδα μισό φλιτζάνι τόφου περιέχει:
 
94 θερμίδες
2 γραμμάρια υδατάνθρακες
5 γραμμάρια λίπους
10 γραμμάρια πρωτεΐνης.
 
Το τόφου παρέχει 44% των ημερήσιων αναγκών σε ασβέστιο, 9% σε μαγνήσιο, και 40% σε σίδηρο καθώς περιέχει επίσης μικρές ποσότητες βιταμίνης Κ, θειαμίνης, ριβοφλαβίνης, νιασίνης, βιταμίνης Β6, φυλλικού οξέος, χολίνης, φώσφορου, μαγγάνιου και σελήνιου.
Το τόφου έρχεται σε πολλές διαφορετικές μορφές: ξηρό, σκληρό, μαλακό, ή μεταξωτό.
  • Το ξηρό και το σκληρό τόφου είναι πυκνότερο από το μαλακό ή το μεταξωτό τόφου, και διατηρεί περισσότερο το σχήμα του όταν μαγειρεύεται. Αυτό το καθιστά κατάλληλο για ψήσιμο και τηγάνισμα.
  • Το μαλακό τόφου λειτουργεί καλά σε φαγητά κατσαρόλας και σούπες.
  • Το μεταξωτό τόφου είναι καλύτερο για πουτίγκες και ντιπ, και μπορεί επίσης να αναμιχθεί με smoothies για προσθήκη πρωτεΐνης.
  • Το τόφου βρίσκεται συνήθως στην ασιατική κουζίνα, ιδιαίτερα της Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ασίας. Η ουδέτερη γεύση του επιτρέπει στην εύκολη ενσωμάτωση του σε κάθε συνταγή, και πολλά υποκατάστατα κρέατος που αποτελούνται από τόφου δημιουργούνται για να έχουν την γεύση και την αίσθηση του κρέατος που μιμούνται.
 
 

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο