Blog

Σπιτικό Παγωμένο Γιαούρτι χωρίς Ζάχαρη

Γράφει η
Μερίδες: 6 μπάλες
Συστατικά
 
300 γραμμάρια στραγγιστό γιαούρτι 2%
3 κ.σ. μέλι
½ κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
4 φλιτζάνια φρέσκιες φράουλες (περίπου 600-700 γραμμάρια)
 
Εκτέλεση
 
  • Καταρχήν θα πρέπει να καταψύξετε τις φράουλες. Πλύνετε και κόψτε τις φράουλες στη μέση και στη συνέχεια τοποθετήστε τις σε ένα πιατάκι ή ταψάκι, στρωμένο με λαδόκολλα. (Εάν τις καταψύξετε σε μπολ, τότε θα κολλήσουν όλες μαζί σε μία μάζα και δεν θα μπορέσετε να τις ξεχωρίσετε.) Μεταφέρετε τις φράουλες στην κατάψυξη και αφήστε τις μέχρι να σκληρύνουν αρκετά σαν παγάκια. Αυτό το βήμα μπορείτε να το κάνετε από το προηγούμενο βράδυ.
  • Όταν οι φράουλες είναι έτοιμες, βάλτε το γιαούρτι, το μέλι και το εκχύλισμα βανίλιας στον κάδο ενός δυνατού πολυκόφτη. Χτυπήστε για λίγα δευτερόλεπτα για να ομογενοποιηθούν τα υλικά.
  • Προσθέστε ένα φλιτζάνι από τις φράουλες και χτυπήστε μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Θα χρειαστεί ένα με δύο λεπτάκια και το πολυμίξερ σας θα τρανταχτεί αρκετά μέχρι να κοπούν οι φράουλες, μην φοβηθείτε!
  • Επαναλάβετε μέχρι να τελειώσετε όλες τις φράουλες.
  • Αδειάστε το μείγμα γιαουρτιού σε ένα τάπερ με καπάκι (κατάλληλο για κατάψυξη) ή σε ένα οποιοδήποτε σκεύος εάν πρόκειται να το καταναλώσετε την ίδια μέρα.
  • Καταψύξτε το μείγμα για 1-2 ώρες, μέχρι να γίνει συμπαγές.
  • Το παγωμένο γιαούρτι μπορεί να διατηρηθεί στην κατάψυξη μέχρι και 2 μήνες. Εάν δεν καταναλωθεί την ίδια μέρα και το έχετε στην κατάψυξη, όταν έρθει η ώρα να το καταναλώσετε θα χρειαστεί να το αφήσετε λίγο στον πάγκο της κουζίνας για να μαλακώσει.
 
Το καλάθι είναι άδειο