Blog

Γιατί να φτιάξω λαχανόσουπα;

Γράφει η
Το λάχανο ανήκει σε μια μεγάλη οικογένεια λαχανικών, τα σταυρανθή, οπότε συγγενεύει με το κουνουπίδι, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών κ.ά. Ο εντοπισμός της καταγωγής αυτού του δημοφιλούς λαχανικού είναι λίγο δύσκολος, λόγω των πολλών και διαφορετικών ποικιλιών του.
Πιθανότατα το άγριο λάχανο να προέρχεται από την Εγγύς Ανατολή όπου και εξημερώθηκε για να φτάσει στην Μεγάλη Βρετανία και την ηπειρωτική Ευρώπη αρκετούς αιώνες πριν.
Τα 100 γραμμάρια λάχανου αποδίδουν μόλις 25 θερμίδες και περιέχουν 3 γραμμάρια φυτικών ινών που καλύπτουν το 10% των ημερήσιων αναγκών μας. Αποτελεί πολύ καλή πηγή βιταμίνης C και βιταμίνης Κ, βιταμίνης Β6 και φυλλικού οξέος καθώς και μαγγανίου. Επίσης, είναι καλή πηγή θειαμίνης, σιδήρου, μαγνησίου, φωσφόρου, καλίου και ασβεστίου.
 
Κάτι που ποτέ ίσως δεν θα περιμένατε να συναντήσετε στο λάχανο και μάλιστα σε τόσο υψηλή περιεκτικότητα είναι τα ω-3 λιπαρά οξέα!
 
Συνταγή 
  • Μισό λάχανο ψιλοκομμένο
  • Καρότα
  • Κρεμμύδια ξερά ψιλοκομμένα
  • Μαιντανό και σέλινο ψιλοκομμένα
  • Πιπεριές καυτερές ψιλοκομμένες
  • Μισή κούπα ρύζι καρολίνα
  • Ελαιόλαδο,αλάτι,πιπέρι
  • Λεμόνι στυμμένο+ξύσμα  
 
Το καλάθι είναι άδειο