Blog

Μαγιονέζα με αβοκάντο γιατί η διατροφή θέλει φαντασία

Γράφει η
Υλικά
2 ώριμα αβοκάντος
1/4 φλυτζ. σπορέλαιο ή ελαφρύ ελαιόλαδο ή 1/4 φλυτζ. σησαμέλαιο
το χυμό 1 -2 λεμονιών
το ξύσμα 1 λεμονιού
1/2 κόκκινη ή πορτοκαλί πιπεριά
2 σκελίδες σκόρδο
αλατοπίπερο
1 κουτ. της σούπας μηλόξυδο
1 κουτ. της σούπας σπασμένο σιναπόσπορο
 
Παρασκευή
Βάζουμε το λάδι , τον χυμό , το ξύδι, την πιπεριά , το αλατοπίπερο , το σιναπόσπορο και το σκόρδο μέσα στο μίξερ και τα χτυπάμε καλά μέχρι να γίνουν πολτός.Προσθέτουμε τα αβοκάντος και τα ομογενοποιούμε.Συνοδεύει σαλάτες αλλά και μπιφτέκια.
 
TIPS
Μπορούμε να προσθέσουμε  πολτοποιημένους ωμούς ξηρούς καρπούς π.χ.  κάσιους, αμύγδαλα κ.λ.π. . ‘Ετσι έχουμε πιο πλούσια γεύση και το σπουδαιότερο συμπληρώνουμε θρεπτικά συστατικά -ασβέστιο, ιχνοστοιχεία- και έχουμε σαν αποτέλεσμα πληρέστερη διατροφή.
 
Το καλάθι είναι άδειο