Blog

Πως συνδυάζονται τα βότανα στην μαγειρική

Γράφει η
Τα βότανα έχουν μπει στη ζωή μας και σίγουρα όλοι τα χρησιμοποιούμε για να δώσουμε περισσότερη γεύση στα φαγητά.Έτσι, μπορούμε να μαγειρέψουμε φαγητά με λιγότερο αλάτι ή λιπαρά, και να προσθέσουμε βότανα που θα ενισχύσουν τη γεύση οποιασδήποτε συνταγής, ακόμα κι αν πρόκειται για γλυκιά συνταγή.Τα βότανα έχουν εκλεπτυσμένα αρώματα, γι αυτό δεν πρέπει να μαγειρευτούν για πολλή ώρα. Οι υψηλές θερμοκρασίες θα εξουδετερώσουν την γεύση και τα θρεπτικά συστατικά τους και μαζί θα χάσουμε όλα τα οφέλη που παρέχουν στον οργανισμό.
Η καλύτερή επιλογή είναι να προσθέσουμε τα αρωματικά φυτά λίγο πριν βγάλουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά ή κατά το σερβίρισμα για να γαρνίρουμε τα πιάτα.Τα βότανα περιέχουν μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών.Τα γαρίφαλα, η κανέλα, το φασκόμηλο, η ρίγανη και το θυμάρι, είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών.Προτιμήστε τα φρέσκα βότανα σε σύγκριση με τα αποξηραμένα.
 
Συνδυασμός βοτάνων
 
Τα βότανα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικούς συνδυασμούς. Εάν μια συνταγή απαιτεί συγκεκριμένα βότανα, που δεν έχουμε στην κουζίνα μας, μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε με άλλον συνδυασμό.
 
Τα βότανα που ταιριάζουν ιδανικά μεταξύ τους και δίνουν το καλύτερο γευστικό αποτέλεσμα είναι τα παρακάτω:
 
Βασιλικός – Γευστικά ταιριάζει με σχοινόπρασο, πιπεριά τσίλι, σκόρδο, ρίγανη.
Φύλλα δάφνης – Με μαϊντανό, θυμάρι, σκόρδο, ρίγανη, μαντζουράνα.
Καυτερή πιπεριά τσίλι – Με κόλιανδρο, σκόρδο, τζίντζερ, λεμόνι, μέντα, ρίγανη.
Σχοινόπρασο – Με βασιλικό, σκόρδο, εστραγκόν.
Άνηθο – Με σχοινόπρασο, σκόρδο, μαϊντανό, εστραγκόν.
Σκόρδο – Με βασιλικό, δεντρολίβανο, φασκόμηλο, μάραθο, πιπεριά τσίλι, κόλιανδρο.
Ρίγανη – Με βασιλικό, μαϊντανό, σχοινόπρασο, θυμάρι, φύλλα δάφνης, πιπεριά τσίλι.
Φασκόμηλο – Με Δεντρολίβανο, σκόρδο, μαντζουράνα.
Θυμάρι – Με φύλλα δάφνης, μαϊντανό, σκόρδο, δεντρολίβανο.
 
Το καλάθι είναι άδειο