Blog

Διατροφή

Σας παρουσιάζουμε θέματα, ιδέες και νέα σχετικά με την σωστή διατροφή & τις διατροφικές συνήθειες. Πολύ συχνά προσθέτουμε ενδιαφέρουσες συνταγές που μας κάνουν καλό και βελτιώνουν την υγεία μας.

Φτιάξτε περίπου 12 ρολά Χρόνος προετοιμασίας:  20 λεπτά   12 στρογγυλά χάρτινα περιτυλίγματα ρυζιού  6 καπνιστές φέτες σολομού 1 αβοκάντο, κομμένο σε λεπτές φέτες 2-3 φλιτζάνια ωμά τα λάχανα μαγειρεμένα ή φιδέ 1 αγγούρι κομμένο σε λωρίδες miso σάλτσα ή σάλτσα ψαριού βινεγκρέτ,    Πάρτε ένα χάρτινο περιτύλιγμα ρυζιού και βυθίστε το πλήρως σε ένα μπολ με  νερό της βρύσης για 10-15 δευτερόλεπτα. Τοποθετήστε το περιτύλιγμα σε ένα πιάτο ή ξύλο κοπής - αυτό θα συνεχίσει να μαλακώνει και συναρμολογήστε τα υλικά σας. Προσθέστε όπως επιθυμείτε: αβοκάντο, καπνιστό σολομό, αγγούρια, λάχανο ή ζυμαρικά. Διπλώστε το κάτω μισό του περιτυλίγματος πάνω από τη γέμιση, κρατήστε το πατημένο, διπλώστε στις πλευρές και κάντε ρολό. Επαναλάβετε όπως απαιτείται. Βουτήξτε στην miso σάλτσα ή στην σάλτσα ψαριού  και απολαύστε!   Πηγή:http://goo.gl/x2AfSF  
  Μερίδες: 4 ως κυρίως ή 6-8 σαν ελαφρύ ορεκτικό   Συστατικά   1¼ φλιτζάνι νερό ⅔ φλιτζάνι κινόα (ή 2 φλιτζάνια μαγειρεμένη) 3 φλιτζάνια σάλτσα βασιλικού 140 γραμμάρια φέτα
Πριν υιοθετήσουμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, δεν πολυσκεφτόμουν τι θα τρώγαμε στις διακοπές μας. Το φαγητό των διακοπών ήταν μια “κλασσική” ελληνική διατροφή αποτελούμενη από τυρόπιτες και πεϊνιρλί για πρωινό, κοκτέιλ και μπύρες για μεσημεριανό, παγωτό για απογευματινό και ταβέρνα για βραδινό με περισσότερο φαγητό από ότι αντιστοιχούσε στα άτομα που ήμασταν στο τραπέζι (να πάρουμε και το ένα να δοκιμάσουμε και το άλλο).
Το παγωτό είναι παρασκεύασμα του γάλακτος, γνωστό από την αρχαιότητα και πολύ διαδεδομένο σε όλο τον κόσμο. Περιέχει λίπος, πρωτεΐνες, ζάχαρη.
Τα θαλασσινά μπορούν μερικώς να υποκαταστήσουν το κρέας προσφέροντάς μας πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας.
Μια φέτα ψωμί του τόστ, γιαούρτι, αβοκάντο και αυγό βραστό!
Ανάμεσα στα λιπαρά που καταναλώνουμε, το ελαιόλαδο είναι μια υγιής επιλογή. Το ελαιόλαδο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά, που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεών με τη μείωση της κακής χοληστερίνης (LDL) στο αίμα. 
Το γιαούρτι (από την τούρκικη λέξη yoğurt) είναι τροφή σε κρεμώδη κατάσταση που παράγεται από γάλα που έχει υποστεί ζύμωση. Το γιαούρτι έχει απαλή υφή με ελαφρώς όξινο άρωμα που οφείλεται στο γαλακτικό οξύ που περιέχει. Έχει υψηλή θρεπτική αξία, μπορεί δε να παραχθεί από γάλα αγελάδας, προβάτου και βούβαλου. Το γιαούρτι, στη σημερινή του μορφή και χρήση, πιθανότατα προήλθε από περιοχές που σήμερα ανήκουν στην Τουρκία, αν και υπάρχουν αναφορές στον ινδοϊρανικό πολιτισμό του 500 π.Χ. που το αναφέρουν ως τροφή των θεών (μαζί με μέλι).    Πηγή: https://goo.gl/6ayskE
Γερμανικό ψωμί, αυγά μάτια, baby σπανάκι, φρέσκες φύτρες και ραπανάκι! Καλή μας όρεξη!!!
Ρύζι: Αυστραλοί ερευνητές προτείνουν την κατανάλωση ρυζιού το βράδυ για να ηρεμήσουμε πριν πέσουμε για ύπνο. Αυτό πιθανότατα οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά του σε υδατάνθρακες.
Κόβουμε φέτες από το αγαπημένο μας ψωμί. Κόβουμε ντοματάκια στη μέση. Πλένουμε baby ρόκα.
Τα φρούτα, όπως και τα λαχανικά, που βρίσκονται στην ίδια διατροφική κατηγορία, είναι σημαντικά για την υγεία του ανθρώπου, καθώς περιέχουν πολλές βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία (μέταλλα και ιχνοστοιχεία).
Μετά από μια μέρα όπου δεν έχετε διόλου στερηθεί το φαγητό πεινάτε κι άλλο; Έχετε φάει χορταστικά γεύματα, έχετε τσιμπολογήσει πλήθος σνακ και όμως θέλετε κάτι ακόμη; Μήπως η πείνα σας δεν είναι αληθινή;
συστατικά:   2 φλιτζάνια γλυκά κεράσια, χωρίς κουκούτσι (νωπά ή κατεψυγμένα) 1/3 φλιτζάνι νερό χυμό μισού πορτοκαλιού, καθώς και το ξύσμα λάδι καρύδας 2 κ.γ.
Mε μισή καταγωγή από την όμορφη Πρέβεζα δεν θα ήταν δυνατό να μην λατρεύω αυτό το πολύτιμο διατροφικά ψαράκι. Πολλά τα  καλοκαίρια με τις μυρωδιές από τη σχάρα να σου τρυπάνε στην κυριολεξία τη μύτη. Είναι αδιαμφισβήτητα έναs μικρός θησαυρός χαμηλού κόστους  που δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή μας. Πιο κάτω παραθέτω ένα ευχάριστο σνακ συνδυάζοντας τις σαρδέλες με την  πολύ γευστική και ταυτόχρονα θρεπτική ταπενάδα πιπεριάς. Καλές δημιουργίες !
Μπορεί πολλοί να το γνώριζαν σαν φρούτο ή απλά να το είχαν ακουστά, ωστόσο ερευνητές εξέτασαν πολύ προσεκτικά τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει το λευκό μούρο στον οργανισμό του ανθρώπου.
συστατικά 4 ώριμα αβοκάντο  3 κουταλιές της σούπας χυμό από φρεσκοστυμμένο λεμόνι (1 λεμόνι) 8 κουταλάκια Tabasco 1 μικρό κρεμμύδι, κομμένο σε κύβους μικρό 1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο, ψιλοκομμένο 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι 1 κουταλάκι του γλυκού φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι 1 μέτρια ντομάτα,χωρίς σπόρους, κομμένη σε κύβους  ξύσμα lime
Με το κάπνισμα ενός τσιγάρου η ποσότητα της νικοτίνης ανεβαίνει κατακόρυφα μέσα στο αίμα σας. Από μόνο ένα τσιγάρο η νικοτίνη διατηρείται μέσα στο αίμα σας κατά μέσο όρο 6 με 8 ώρες.
Το καλοκαίρι είναι η εποχή που μειώνονται τα λιπαρά στα γεύματά μας. Συγκεκριμένοι διατροφικοί συνδυασμοί βρίσκονται σε εξέχουσα θέση, όπως είναι το καρπούζι με τη φέτα και το πεπόνι με το γιαούρτι. Ας δούμε όμως γιατί είναι τόσο σημαντικοί αυτοί οι συνδυασμοί:
Το ψωμί είναι απαραίτητο στο καθημερινό τραπέζι και συνοδεύει όλες τις τροφές. Για μια ισορροπημένη διατροφή, περίπου το 50-55% του συνόλου των θερμίδων πρέπει να προέρχονται από υδατάνθρακες (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, πατάτες), το 15% από πρωτεΐνες και το υπόλοιπο 30-35% από λίπη.
Το Καλοκαίρι μεγαλώνει η όρεξή μας για μικρές διατροφικές εκτροπές, βάζοντας σε πειρασμό τη δίαιτά μας και απειλώντας συχνά την καλοκαιρινή μας εμφάνιση στις παραλίες. Τι πρέπει λοιπόν να γνωρίζουμε ώστε και να ξεπερνάμε έξυπνα τους διατροφικούς πειρασμούς αλλά και να αισθανόμαστε χαρά και ευεξία;
Πόσες μερίδες φρούτων και λαχανικών φάγατε σήμερα; Πιθανόν όχι 5 μερίδες που είναι και η ελάχιστη ημερήσια πρόσληψη. Μελέτες δείχνουν ότι συνολικά, μόνο περίπου το ένα τρίτο των ενηλίκων καταναλώνουν τουλάχιστον δύο μερίδες λαχανικών ημερησίως, ενώ το ένα τέταρτο καταναλώνει τρεις.
Συστατικά για 4 μερίδες:   1,5  κ.γ. ψιλοκομμένο σκόρδο 1 κ.γ. ελαιόλαδο 4 πίτες για σουβλάκι

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο