Blog

Διατροφή

Σας παρουσιάζουμε θέματα, ιδέες και νέα σχετικά με την σωστή διατροφή & τις διατροφικές συνήθειες. Πολύ συχνά προσθέτουμε ενδιαφέρουσες συνταγές που μας κάνουν καλό και βελτιώνουν την υγεία μας.

Υλικά: 4-5 κολοκύθια 2 τομάτες φρέσκο δυόσμο 250 γρ φέτα βαρελίσια πικάντικη 1 κύβο λαχανικών (πάστα) 1 αυγό αλάτι-πιπέρι μπούκοβο (προαιρετικά) 1 συσκευασία αφράτη ζύμη για πίτσα (έτοιμη)
Εύκολος σπιτικός πουρές θα χρειαστούμε: 5-6 μεγάλες πατάτες 1 κούπα γάλα φρέσκο 2 κουτ. σούπας βούτυρο (φρέσκο ή μαργαρίνη) μοσχοκάρυδο προαιρετικά 2 κουτ. σούπας κεφαλοτύρι τριμμένο αλάτι-πιπέρι
Υλικά 400 γρ. φέτα (εγώ προτιμώ τις πιο πικάντικες, όπως Ηπείρου ή Δωδώνης) 2 αυγά 2 φλιτζ. γάλα και λίγο ακόμα γάλα σε ένα μικρό μπολάκι 3 φλιτζ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις 35 γρ. ξηρή μαγιά 1 χούφτα ψιλοκομμένο φρέσκο δυόσμο (αν σας αρέσει ο δυόσμος μπορείτε να βάλετε και περισσότερο) αλάτι και πιπέρι
 Yλικά 1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις  6 μπανάνες 8 κουταλιές της σούπας μέλι
Υλικά: •2 φλυτζάνια αλεύρι •1 1/2 φλυτζάνι γάλα •1/2 φλυτζάνι ζάχαρη •4 αυγά •4 κουταλάκια μπέϊκιν πάουντερ •3 βανίλιες •1/2 κουταλάκι αλάτι •λάδι για τηγάνισμα •ζάχαρη άχνη •κανέλα
Υλικά για 4 άτομα ·      6 αυγά ·      4 αυγά μόνο το ασπράδι ·      1 κολοκύθι ·      1 φρέσκο κρεμμύδι ·      1 /2 πιπεριά Φλωρίνης ·      2 κούπες μανιτάρια λευκά ·      4 κ.σ. κεφαλογραβιέρα τριμμένη ·      2 κ.σ. μαϊντανός ψιλοκομμένος ·      ½ κούπας γάλα φρέσκο πλήρες ·      ελαιόλαδο ·      1 κ.σ. Νοστιμιά ·      πιπέρι φρεσκοτριμμένο
Τι χρειαζόμαστε: 8 φέτες ψωμί του τοστ 4 φέτες κασέρι 4 φέτες ζαμπόν 3/4 του ποτηριού γάλα 2 αυγά Λίγο ελαιόλαδο
Κάντε σάντουιτς με αυγοσαλάτα!  Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά Χρόνος μαγειρέματος: 15 λεπτά Yλικά για 4 μερίδες
Πολλοί δεν είναι αρκετά σίγουροι αν οι μπανάνες είναι μια πραγματικά υγιεινή επιλογή. Τα τελευταία χρόνια κάποιες δίαιτες έχουν ονομάσει τις μπανάνες «απαγορευμένο φρούτο για δίαιατα» και μερικές άλλες επιμένουν ότι είναι η αιτία της αύξησης του βάρους όσων τις καταναλώνουν.   Εδώ είναι 5 λόγοι για να καταναλώσετε αυτό το φανταστικό φρούτο:
Ανακατέψτε : 2/3 φλυτζάνι καρπούζι χωρίς κουκούτσια 2 κουταλάκια του γλυκού χυμό λεμονιού 1/2 πεπόνι 1 μπανάνα 1/4 φλιτζάνι ανανά 2/3 φλιτζάνι παγωτό 4-5 φρέσκα φύλλα βασιλικού Φράουλες
Ανακατέψτε : 1 φλιτζάνι βατόμουρα 1/2 μπανάνα 1 1/2 μεζούρα σκόνη πρωτεΐνης 2 κουταλιές της σούπας καρύδια 2 κουταλιές της σούπας βρώμη 1 κουταλιά της σούπας σπόρους chia
Dr Mike's shake Ανακατέψτε : ¼ φλιτζάνι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί cottage 1 φλιτζάνι βατόμουρα (φρέσκα ή κατεψυγμένα) 1 κουταλιά σκόνη πρωτεΐνης βανίλια 2 κουταλιές της σούπας λιναρόσπορο 2 κουταλιές της σούπας καρύδια, ψιλοκομμένα 1½ κούπα νερό 3 παγάκια
Γιατί το pharmacybee είναι εξωτικό.   Η Papaya περιέχει μια αφθονία θρεπτικών ουσιών με πιο σημαντικό την παπαΐνη της. Η παπαϊνη είναι ένα πεπτικό ένζυμο που βοηθά την πέψη των πρωτεϊνών, παρόμοια με την βρομελίνη που βρίσκεται στον ανανά.
Aνακατέψτε :   1 φλιτζάνι απλό χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά Κεφίρ 2 κουταλιές της σούπας καρύδια
Ανέξοδοι και πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά, ηλιόσποροι είναι μία από τις αγαπημένες προσθήκες σε μια σειρά από πιάτα, από το πρωινό στο γεύμα και σνακ στο μεταξύ. Είναι νόστιμoι ψημένoι ή εμποτισμένοι, αναμειγνύονται επάνω σε βούτυρο ή ακόμη και στο γάλα.
Ένα τσάι που εξακολουθεί να κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά του είναι το λευκό. Ένα από τα πιο σπάνια στον κόσμο. Υπάρχουν δύο ερμηνείες για την προέλευση του ονόματος του. Η πρώτη βασίζεται στο χρώμα του εκχυλίσματος του, που είναι πολύ ανοικτό, θα το χαρακτηρίζαμε ακόμη και "χλωμό". Η δεύτερη ερμηνεία βασίζεται στο πιο σπάνιο τσάι αυτής της κατηγορίας, Silver Needles (Yin Zhen) που μαζεύεται δύο μέρες το χρόνο και αποτελείται μόνο από τα μεστωμένα τρυφερά μπουμπούκια των φύλλων, πριν ανοίξουν και είναι καλυμμένα με ένα άσπρο, σχεδόν ασημένιο, χνούδι. Έχει διακριτικό άρωμα και πολύ λεπτή χαρακτηριστική γεύση που για να εκτιμηθεί απαιτεί εξάσκηση στις χαμηλής έντασης γεύσεις.
Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού από βλάβες που οφείλονται σε ελεύθερες ρίζες. Τα πιο κοινά αντιοξειδωτικά περιλαμβάνουν βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Ε και καροτενοειδή, συμπεριλαμβανομένων των βήτα-καροτίνη, λυκοπένιο και λουτεΐνη. Φρούτα, λαχανικά, πράσινο τσάι, μαύρη σοκολάτα και το κόκκινο κρασί είναι από τα τρόφιμα και ποτά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες απο αντιοξειδωτικά.
Πράσινο τσάι: η θειανίνη που περιέχει, δημιουργεί ηρεμία και χαλάρωση στον εγκέφαλο και με αυτό τον τρόπο μειώνεται το στρες. Βαλεριάνα: αυτό το φαρμακευτικό βότανο, καταπολεμά την ανησυχία, την νευρικότητα και τις αϋπνίες.
Η αλήθεια είναι πως όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται στα συμπληρώματα διατροφής προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες μιας ελλειμματικής διατροφής, αλλά και για να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει, είτε αυτοί αφορούν την απώλεια λίπους και την αύξηση της μυικότητας, είτε απλά για να βελτιώσει την εμφάνιση του.
Η Σπιρουλίνα είναι ένα είδος κυανοπράσινων φυκιών που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, ανόργανα άλατα, και τα καροτενοειδή, αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία των κυττάρων από βλάβες. Περιέχει θρεπτικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών του συμπλέγματος Β, β-καροτένιο, βιταμίνη Ε, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, χαλκό, σίδηρο, σελήνιο, και γάμμα λινολενικό οξύ (ένα απαραίτητο λιπαρό οξύ).
Βιταμίνη D Είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που συνήθως λείπει από το αίμα των υπέρβαρων ατόμων. Βελτιώνει την δράση της ινσουλίνης, την οστεοπόρωση και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Παράγεται από το δέρμα μας όταν εκτίθεται στον ήλιο.
Σελίδα 8 από 8

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο