Blog

Διατροφή

Σας παρουσιάζουμε θέματα, ιδέες και νέα σχετικά με την σωστή διατροφή & τις διατροφικές συνήθειες. Πολύ συχνά προσθέτουμε ενδιαφέρουσες συνταγές που μας κάνουν καλό και βελτιώνουν την υγεία μας.

Η προετοιμασία αυτών των αλμυρών muffins είναι υπόθεση ενός τετάρτου και θα χρειαστείτε 210 ml γάλα (από μια κούπα γάλα αφαιρέστε δυο κουτ. σούπας) 60 ml ελαιόλαδο (1/4 κούπας ή 4 κουτ. σούπας περίπου) 2 αυγά
Κάντε σάντουιτς με αυγοσαλάτα!  Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά Χρόνος μαγειρέματος: 15 λεπτά Yλικά για 4 μερίδες
Πολλοί δεν είναι αρκετά σίγουροι αν οι μπανάνες είναι μια πραγματικά υγιεινή επιλογή. Τα τελευταία χρόνια κάποιες δίαιτες έχουν ονομάσει τις μπανάνες «απαγορευμένο φρούτο για δίαιατα» και μερικές άλλες επιμένουν ότι είναι η αιτία της αύξησης του βάρους όσων τις καταναλώνουν.   Εδώ είναι 5 λόγοι για να καταναλώσετε αυτό το φανταστικό φρούτο:
Ανακατέψτε : 2/3 φλυτζάνι καρπούζι χωρίς κουκούτσια 2 κουταλάκια του γλυκού χυμό λεμονιού 1/2 πεπόνι 1 μπανάνα 1/4 φλιτζάνι ανανά 2/3 φλιτζάνι παγωτό 4-5 φρέσκα φύλλα βασιλικού Φράουλες
Ανακατέψτε : 1 φλιτζάνι βατόμουρα 1/2 μπανάνα 1 1/2 μεζούρα σκόνη πρωτεΐνης 2 κουταλιές της σούπας καρύδια 2 κουταλιές της σούπας βρώμη 1 κουταλιά της σούπας σπόρους chia
Dr Mike's shake Ανακατέψτε : ¼ φλιτζάνι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί cottage 1 φλιτζάνι βατόμουρα (φρέσκα ή κατεψυγμένα) 1 κουταλιά σκόνη πρωτεΐνης βανίλια 2 κουταλιές της σούπας λιναρόσπορο 2 κουταλιές της σούπας καρύδια, ψιλοκομμένα 1½ κούπα νερό 3 παγάκια
Γιατί το pharmacybee είναι εξωτικό.   Η Papaya περιέχει μια αφθονία θρεπτικών ουσιών με πιο σημαντικό την παπαΐνη της. Η παπαϊνη είναι ένα πεπτικό ένζυμο που βοηθά την πέψη των πρωτεϊνών, παρόμοια με την βρομελίνη που βρίσκεται στον ανανά.
Aνακατέψτε :   1 φλιτζάνι απλό χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά Κεφίρ 2 κουταλιές της σούπας καρύδια
Ανέξοδοι και πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά, ηλιόσποροι είναι μία από τις αγαπημένες προσθήκες σε μια σειρά από πιάτα, από το πρωινό στο γεύμα και σνακ στο μεταξύ. Είναι νόστιμoι ψημένoι ή εμποτισμένοι, αναμειγνύονται επάνω σε βούτυρο ή ακόμη και στο γάλα.
Ένα τσάι που εξακολουθεί να κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά του είναι το λευκό. Ένα από τα πιο σπάνια στον κόσμο. Υπάρχουν δύο ερμηνείες για την προέλευση του ονόματος του. Η πρώτη βασίζεται στο χρώμα του εκχυλίσματος του, που είναι πολύ ανοικτό, θα το χαρακτηρίζαμε ακόμη και "χλωμό". Η δεύτερη ερμηνεία βασίζεται στο πιο σπάνιο τσάι αυτής της κατηγορίας, Silver Needles (Yin Zhen) που μαζεύεται δύο μέρες το χρόνο και αποτελείται μόνο από τα μεστωμένα τρυφερά μπουμπούκια των φύλλων, πριν ανοίξουν και είναι καλυμμένα με ένα άσπρο, σχεδόν ασημένιο, χνούδι. Έχει διακριτικό άρωμα και πολύ λεπτή χαρακτηριστική γεύση που για να εκτιμηθεί απαιτεί εξάσκηση στις χαμηλής έντασης γεύσεις.
Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού από βλάβες που οφείλονται σε ελεύθερες ρίζες. Τα πιο κοινά αντιοξειδωτικά περιλαμβάνουν βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Ε και καροτενοειδή, συμπεριλαμβανομένων των βήτα-καροτίνη, λυκοπένιο και λουτεΐνη. Φρούτα, λαχανικά, πράσινο τσάι, μαύρη σοκολάτα και το κόκκινο κρασί είναι από τα τρόφιμα και ποτά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες απο αντιοξειδωτικά.
Πράσινο τσάι: η θειανίνη που περιέχει, δημιουργεί ηρεμία και χαλάρωση στον εγκέφαλο και με αυτό τον τρόπο μειώνεται το στρες. Βαλεριάνα: αυτό το φαρμακευτικό βότανο, καταπολεμά την ανησυχία, την νευρικότητα και τις αϋπνίες.
Η αλήθεια είναι πως όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται στα συμπληρώματα διατροφής προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες μιας ελλειμματικής διατροφής, αλλά και για να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει, είτε αυτοί αφορούν την απώλεια λίπους και την αύξηση της μυικότητας, είτε απλά για να βελτιώσει την εμφάνιση του.
Η Σπιρουλίνα είναι ένα είδος κυανοπράσινων φυκιών που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, ανόργανα άλατα, και τα καροτενοειδή, αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία των κυττάρων από βλάβες. Περιέχει θρεπτικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών του συμπλέγματος Β, β-καροτένιο, βιταμίνη Ε, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, χαλκό, σίδηρο, σελήνιο, και γάμμα λινολενικό οξύ (ένα απαραίτητο λιπαρό οξύ).
Βιταμίνη D Είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που συνήθως λείπει από το αίμα των υπέρβαρων ατόμων. Βελτιώνει την δράση της ινσουλίνης, την οστεοπόρωση και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Παράγεται από το δέρμα μας όταν εκτίθεται στον ήλιο.
Σελίδα 10 από 10
Το καλάθι είναι άδειο