Blog

Διατροφή

Σας παρουσιάζουμε θέματα, ιδέες και νέα σχετικά με την σωστή διατροφή & τις διατροφικές συνήθειες. Πολύ συχνά προσθέτουμε ενδιαφέρουσες συνταγές που μας κάνουν καλό και βελτιώνουν την υγεία μας.

Υλικά για την γέμιση: 300 γρ κασέρι τριμμένο 1 σουτζούκι κομμένο σε λεπτές φέτες    Υλικά για την σάλτσα 2-3 ντομάτες (ή 1 κονκασέ) 1 κύβος λαχανικών (πάστα) 3 σκελίδες σκόρδο 1 κρεμμύδι αλάτι,πιπέρι   1 συσκευασία φύλλο για τάρτα   Εκτέλεση:   Φτιάχνουμε την σάλτσα ντομάτας χωρίς να προσθέσουμε νερό. Επειδή το σουτζούκι έχει έντονη γεύση αποφεύγουμε τα μυρωδικά και την κάνουμε όσο το δυνατό πιο απλή. Σε μια ταρτιέρα αφού την λαδώσουμε απλώνουμε το έτοιμο φύλλο τάρτας. Προσθέτουμε την σάλτσα ντομάτας αφαιρώντας τα υγρά. Ρίχνουμε το τριμμένο κασέρι και από πάνω τις φέτες του σουτζουκιού. Ψήνουμε την τάρτα στους 180’ τρία τέταρτα περίπου.    Το pharmacybee σας εύχεται καλή όρεξη.    
Κάποιος ίσως να περίμενε ότι οι επιζώντες του καρκίνου θα είναι άτομα που τρώνε φανατικά υγιεινά, αλλά μια νέα μελέτη δείχνει ότι στην πραγματικότητα τρώνε λίγο χειρότερα από ό, τι τα άτομα που δεν είχαν ποτέ καρκίνο.
Υλικά:   3 κολοκύθια μέτρια 3 πατάτες μέτριες 2 καρότα 2 μεγάλα κρεμμύδια 1 κούπα σέλερι ψιλοκομμένο 1 κύβο λαχανικών (πάστα) 1 φλυτζ.καφέ ρύζι καρολίνα
Υλικά: 4-5 κολοκύθια 2 τομάτες φρέσκο δυόσμο 250 γρ φέτα βαρελίσια πικάντικη 1 κύβο λαχανικών (πάστα) 1 αυγό αλάτι-πιπέρι μπούκοβο (προαιρετικά) 1 συσκευασία αφράτη ζύμη για πίτσα (έτοιμη)
Εύκολος σπιτικός πουρές θα χρειαστούμε: 5-6 μεγάλες πατάτες 1 κούπα γάλα φρέσκο 2 κουτ. σούπας βούτυρο (φρέσκο ή μαργαρίνη) μοσχοκάρυδο προαιρετικά 2 κουτ. σούπας κεφαλοτύρι τριμμένο αλάτι-πιπέρι
Υλικά 400 γρ. φέτα (εγώ προτιμώ τις πιο πικάντικες, όπως Ηπείρου ή Δωδώνης) 2 αυγά 2 φλιτζ. γάλα και λίγο ακόμα γάλα σε ένα μικρό μπολάκι 3 φλιτζ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις 35 γρ. ξηρή μαγιά 1 χούφτα ψιλοκομμένο φρέσκο δυόσμο (αν σας αρέσει ο δυόσμος μπορείτε να βάλετε και περισσότερο) αλάτι και πιπέρι
 Yλικά 1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις  6 μπανάνες 8 κουταλιές της σούπας μέλι
Υλικά: •2 φλυτζάνια αλεύρι •1 1/2 φλυτζάνι γάλα •1/2 φλυτζάνι ζάχαρη •4 αυγά •4 κουταλάκια μπέϊκιν πάουντερ •3 βανίλιες •1/2 κουταλάκι αλάτι •λάδι για τηγάνισμα •ζάχαρη άχνη •κανέλα
Υλικά για 4 άτομα ·      6 αυγά ·      4 αυγά μόνο το ασπράδι ·      1 κολοκύθι ·      1 φρέσκο κρεμμύδι ·      1 /2 πιπεριά Φλωρίνης ·      2 κούπες μανιτάρια λευκά ·      4 κ.σ. κεφαλογραβιέρα τριμμένη ·      2 κ.σ. μαϊντανός ψιλοκομμένος ·      ½ κούπας γάλα φρέσκο πλήρες ·      ελαιόλαδο ·      1 κ.σ. Νοστιμιά ·      πιπέρι φρεσκοτριμμένο
Τι χρειαζόμαστε: 8 φέτες ψωμί του τοστ 4 φέτες κασέρι 4 φέτες ζαμπόν 3/4 του ποτηριού γάλα 2 αυγά Λίγο ελαιόλαδο
Η προετοιμασία αυτών των αλμυρών muffins είναι υπόθεση ενός τετάρτου και θα χρειαστείτε 210 ml γάλα (από μια κούπα γάλα αφαιρέστε δυο κουτ. σούπας) 60 ml ελαιόλαδο (1/4 κούπας ή 4 κουτ. σούπας περίπου) 2 αυγά
Κάντε σάντουιτς με αυγοσαλάτα!  Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά Χρόνος μαγειρέματος: 15 λεπτά Yλικά για 4 μερίδες
Πολλοί δεν είναι αρκετά σίγουροι αν οι μπανάνες είναι μια πραγματικά υγιεινή επιλογή. Τα τελευταία χρόνια κάποιες δίαιτες έχουν ονομάσει τις μπανάνες «απαγορευμένο φρούτο για δίαιατα» και μερικές άλλες επιμένουν ότι είναι η αιτία της αύξησης του βάρους όσων τις καταναλώνουν.   Εδώ είναι 5 λόγοι για να καταναλώσετε αυτό το φανταστικό φρούτο:
Ανακατέψτε : 2/3 φλυτζάνι καρπούζι χωρίς κουκούτσια 2 κουταλάκια του γλυκού χυμό λεμονιού 1/2 πεπόνι 1 μπανάνα 1/4 φλιτζάνι ανανά 2/3 φλιτζάνι παγωτό 4-5 φρέσκα φύλλα βασιλικού Φράουλες
Ανακατέψτε : 1 φλιτζάνι βατόμουρα 1/2 μπανάνα 1 1/2 μεζούρα σκόνη πρωτεΐνης 2 κουταλιές της σούπας καρύδια 2 κουταλιές της σούπας βρώμη 1 κουταλιά της σούπας σπόρους chia
Dr Mike's shake Ανακατέψτε : ¼ φλιτζάνι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί cottage 1 φλιτζάνι βατόμουρα (φρέσκα ή κατεψυγμένα) 1 κουταλιά σκόνη πρωτεΐνης βανίλια 2 κουταλιές της σούπας λιναρόσπορο 2 κουταλιές της σούπας καρύδια, ψιλοκομμένα 1½ κούπα νερό 3 παγάκια
Γιατί το pharmacybee είναι εξωτικό.   Η Papaya περιέχει μια αφθονία θρεπτικών ουσιών με πιο σημαντικό την παπαΐνη της. Η παπαϊνη είναι ένα πεπτικό ένζυμο που βοηθά την πέψη των πρωτεϊνών, παρόμοια με την βρομελίνη που βρίσκεται στον ανανά.
Aνακατέψτε :   1 φλιτζάνι απλό χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά Κεφίρ 2 κουταλιές της σούπας καρύδια
Ανέξοδοι και πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά, ηλιόσποροι είναι μία από τις αγαπημένες προσθήκες σε μια σειρά από πιάτα, από το πρωινό στο γεύμα και σνακ στο μεταξύ. Είναι νόστιμoι ψημένoι ή εμποτισμένοι, αναμειγνύονται επάνω σε βούτυρο ή ακόμη και στο γάλα.
Ένα τσάι που εξακολουθεί να κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά του είναι το λευκό. Ένα από τα πιο σπάνια στον κόσμο. Υπάρχουν δύο ερμηνείες για την προέλευση του ονόματος του. Η πρώτη βασίζεται στο χρώμα του εκχυλίσματος του, που είναι πολύ ανοικτό, θα το χαρακτηρίζαμε ακόμη και "χλωμό". Η δεύτερη ερμηνεία βασίζεται στο πιο σπάνιο τσάι αυτής της κατηγορίας, Silver Needles (Yin Zhen) που μαζεύεται δύο μέρες το χρόνο και αποτελείται μόνο από τα μεστωμένα τρυφερά μπουμπούκια των φύλλων, πριν ανοίξουν και είναι καλυμμένα με ένα άσπρο, σχεδόν ασημένιο, χνούδι. Έχει διακριτικό άρωμα και πολύ λεπτή χαρακτηριστική γεύση που για να εκτιμηθεί απαιτεί εξάσκηση στις χαμηλής έντασης γεύσεις.
Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού από βλάβες που οφείλονται σε ελεύθερες ρίζες. Τα πιο κοινά αντιοξειδωτικά περιλαμβάνουν βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Ε και καροτενοειδή, συμπεριλαμβανομένων των βήτα-καροτίνη, λυκοπένιο και λουτεΐνη. Φρούτα, λαχανικά, πράσινο τσάι, μαύρη σοκολάτα και το κόκκινο κρασί είναι από τα τρόφιμα και ποτά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες απο αντιοξειδωτικά.
Πράσινο τσάι: η θειανίνη που περιέχει, δημιουργεί ηρεμία και χαλάρωση στον εγκέφαλο και με αυτό τον τρόπο μειώνεται το στρες. Βαλεριάνα: αυτό το φαρμακευτικό βότανο, καταπολεμά την ανησυχία, την νευρικότητα και τις αϋπνίες.
Η αλήθεια είναι πως όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται στα συμπληρώματα διατροφής προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες μιας ελλειμματικής διατροφής, αλλά και για να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει, είτε αυτοί αφορούν την απώλεια λίπους και την αύξηση της μυικότητας, είτε απλά για να βελτιώσει την εμφάνιση του.
Σελίδα 10 από 10
Το καλάθι είναι άδειο