Blog

Διατροφή

Σας παρουσιάζουμε θέματα, ιδέες και νέα σχετικά με την σωστή διατροφή & τις διατροφικές συνήθειες. Πολύ συχνά προσθέτουμε ενδιαφέρουσες συνταγές που μας κάνουν καλό και βελτιώνουν την υγεία μας.

Η μελισσογύρη είναι η πρωτεϊνική τροφή των μελισσών την οποία μαζεύουν από ορισμένα λουλούδια οι μέλισσες, κατά το μάζεμα της την ανακατεύουν με νέκταρ και τη φέρνουν στην κυψέλη σε σχήμα σφαιρικό ακανόνιστο κάνοντας  με αυτή λεγόμενο ψωμί των μελισσών και το αποθηκεύουν μέσα στα εξάγωνα κελιά της κηρήθρας, για να ταΐζουν με αυτό τα νεογνά τους.
Η σημερινή ανάρτηση δεν είναι κάποια συγκεκριμένη συνταγή, όσο μια ιδέα που μας έχει σώσει αρκετές φορές. Κυρίως το βράδυ που γυρνάμε κουρασμένοι, αλλά και το μεσημέρι όταν δεν έχουμε μαγειρέψει κάτι ή το πρωί όταν θέλουμε κάτι διαφορετικό.
Τοποθετούμε σε μια σαλατιέρα μαρούλι, iceberg και πράσινη λόλα και τα περιχύνουμε με το ντρέσινγκ μας,
Αυτό τo πιάτο από την Κορνουάλη φτιάχτηκε για να τιμήσει την θρυλική ψαριά ενός αλιευτή,ένα βράδυ με καταιγίδα.Τα κεφάλια των ψαριών τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο στην πίτα,ώστε κατά τη διάρκεια του ψησίματος,τα υγρά τους να διοχετεύονται στο εσωτερικό της.
Αυτά τα μπιφτέκια είναι ένα είδος συνδυασμού ανάμεσα σε ένα πραγματικό burger και ένα burger από λαχανικά. Τα λαχανικά σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε λιγότερο κρέας ,να προσθέσετε επιπλέον θρεπτικά συστατικά και να κρατήσετε τα burger ζουμερά.
Το Καλοκαίρι το δέρμα μας ξηραίνεται και αφυδατώνεται αρκετά, καθώς επηρεάζεται από την μεγάλη ποσότητα νερού που χάνουμε από το σώμα μας με τη μορφή του ιδρώτα, από το θαλασσινό νερό και το χλώριο αλλά και από τον πολύ δυνατό ήλιο.
Μετά το 1ο δεκαπενθήμερο της έμμηνο ρύσης ένα μεγάλο ποσοστό γυναικών (περίπου 80% ) ηλικίας από 30 έως 49, περιγράφουν έντονες ψυχικές και σωματικές ενοχλήσεις που σχετίζονται με το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο (PMS).
To Pharmacybee λατρεύει την Αllyson για τις υπέροχες ιδέες της.Κι αυτή είναι μια υπέροχη συνταγή-παγωμένο τσάι από αποξηραμένα φύλλα ιβίσκου-.
Μπορεί να σας φαίνεται δύσκολη υπόθεση το να διαβάζετε και να ερμηνεύετε τις ετικέτες τροφίμων, αλλά είναι πολύ πιο εύκολο απ’ ότι νομίζετε! Η κατανόηση των ετικετών τροφίμων θα σας βοηθήσει να κάνετε υγιεινές επιλογές, αλλά μόνο εάν ξέρετε τι να κοιτάτε. Πολλοί καταναλωτές δεν ξέρουν από που να ξεκινήσουν. Εάν ρωτήσετε τους καταναλωτές τι κοιτάνε πιο συχνά σε μία ετικέτα τροφίμων η πιο συνηθισμένη απάντηση είναι οι θερμίδες.
Υλικά: 230 gr τυρί cheddar 4 κ.σ μαλακό βούτυρο 1 κ.γ αλάτι 1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις 2 κ.σ νερό
Υλικά    1 κεσεδάκι γιαούρτι 1 φλ. ελαιόλαδο 1 φλ. ζάχαρη
Στο βιβλίο του «The 5 Factor World Diet» ο διατροφολόγος και personal trainer Harley Pasternak κάνει μια αναφορά στις πιο υγιεινές κουζίνες του κόσμου. Ο Harley Pasternak ταξίδεψε από την Ανατολή μέχρι τη Δύση, με σκοπό να ανακαλύψει τι είναι αυτό που κάνει τις διατροφικές επιλογές ορισμένων λαών, τόσο σωστές που οι κάτοικοι,οι οποίοι τις ακολουθούν για πολλά χρόνια παρουσιάζουν χαμηλότερα ποσοστά νόσων και αυξημένα ποσοστά μακροζωίας σε σχέση με άλλους λαούς.
Τα τελευταία χρόνια η βρώμη ως συστατικό της διατροφής μας, κατέχει σημαντική θέση στο καθημερινό μας τραπέζι χάρη στις ευεργετικές ιδιότητες που αποκαλύπτονται μέσα από έρευνες, για την υγεία μας.
Η φύση δεν γνωρίζει άλλο από το να προσφέρει τα δώρα της. Κάθε χρόνο ο φυτικός κόσμος προσφέρει τους σπόρους του, που με την σειρά τους θα γίνουν νέα φυτά και δέντρα. Ο άνθρωπος πάντοτε χρησιμοποιούσε αυτόν τον αειφόρο φυσικό κύκλο αφθονίας για την καλλιέργεια, φυτεύοντας τους σπόρους της κάθε σοδειάς. Εδώ και λίγα χρόνια ο κύκλος αυτός έχει σταματήσει. Για τους αγρότες δεν τίθεται πλέον θέμα αναπαραγωγής των δικών τους σπόρων, καθώς πρέπει να τους αγοράζουν, εγκαταλείποντας την αυτονομία τους.
Έφτασε λοιπόν και αυτή η δύσκολη περιόδος των εξετάσεων ... Τρικ για πιο επιτυχημένο διάβασμα και γενικότερη αποτελεσματικότητα έχει ο καθένας μας, ας δούμε όμως πώς η διατροφή μας βελτιώνει τη μνήμη και την απόδοσή μας.
Τα οξαλικά μερικές φορές ονομάζονται και ‘αντι-θρεπτικά’ συστατικά, μιας και αποτελούν αναστολείς της θρέψης. Αυτό σημαίνει ότι αναχαιτίζουν τη λήψη θρεπτικών ουσιών από μια τροφή.
Τα φαχίτας λαχανικών είναι μία συνταγή στην οποία μπορώ να στραφώ εάν η μέρα είναι δύσκολη και θέλω να φτιάξω κάτι γρήγορο ή εάν ξέχασα να ξεπαγώσω το κρέας. Τα απλά υλικά (φασόλια, μανιτάρια, πιπεριές, κρεμμύδια, μπαχαρικά και πίτες τορτίγιας) βρίσκονται πάντα στο ψυγείο ή την τροφοθήκη μας με αποτέλεσμα να είναι πολύ εύκολο να φτιάξω τα αγαπημένα μας φαχίτας λαχανικών ακόμα και την τελευταία στιγμή.
Πρέπει να αγοράζουμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ή έστω ελαφρώς επεξεργασμένα, γιατί λιγότερη ενέργεια χρησιμοποιείται, για την παραγωγή τους. Ένα καλό κριτήριο επιλογής φρούτων και λαχανικών είναι η απόσταση, που πρέπει να μεταφερθούν, από τον τόπο παραγωγής τους, μέχρι τον τόπο κατανάλωσής τους.
Ορισμένες από τις πιο συχνές και σοβαρές ασθένειες που μαστίζουν σήμερα πολλές χώρες του κόσμου, οφείλονται και στη διατροφή μας -φτηνά, χαμηλής ποιότητας επεξεργασμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, λίπος, αλάτι, γενετικά τροποποιημένα συστατικά και φυτοφάρμακα.
Μία καλά οργανωμένη χορτοφαγική διατροφή μπορεί να δώσει στον οργανισμό μας αρκετά οφέλη για την υγεία:
Κάποιες φορές είναι εξαιρετικά δύσκολο να μαγειρέψετε ένα υγιεινό και ισορροπημένο γεύμα, είτε γιατί δεν έχετε τον απαραίτητο χρόνο, είτε γιατί δεν έχετε προμηθευτεί τα απαραίτητα υλικά! Κάθε γεύμα όμως είναι αναντικατάστατο καθώς προσφέρει στον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Η σημασία των επιλογών είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν κάποιος προσπαθεί να χάσει βάρος. Η πρόσληψη πολύ λίγων θερμίδων ενδέχεται να επιβραδύνουν το μεταβολισμό, ενώ τα πρόχειρα γεύματα είναι φτωχά σε διατροφική αξία και πλούσια σε θερμίδες.
Teabrewer - Μια εξαιρετική καινοτομία! Η ιδέα του Teabrewer είναι να προσφέρει την ελευθερία στην απόλαυση γκουρμέ τσαγιού ανεξάρτητα από τον τόπο και την κατάσταση. Το Teabrewer μπορείτε να το απολαύσετε στο σπίτι, όταν ταξιδεύετε, στη δουλειά, στο πανεπιστήμιο, στις διακοπές, και γενικά όταν βρίσκεστε εκτός σπιτιού. Με άλλα λόγια είναι η τέλεια ZEN-στιγμή κατά τη διάρκεια μιας πολυάσχολης ημέρας!
Πολλοί παραπονιούνται πως κατά τη διάρκεια της νηστείας παχαίνουν, παρόλο που θεωρητικά η περίοδος αυτή είναι συνώνυμη του περιορισμού και της στέρησης διαφόρων τροφών.
Tα μανιτάρια Θεωρούνται εξαιρετική τροφή, γιατί  οι ποσότητες  λίπους που περιέχουν  είναι αμελητέες. Είναι σημαντική πηγή  φυτικών ινών και  έχουν τις ίδιες πρωτεΐνες με το κρέας (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρούνται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελούν ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχουν ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμμ.). σε συνδυασμό με τα σπαράγγια και την γνωστή μας κινόα (επίσης  εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης), δημιουργούμε ένα γεύμα με πολλές βιταμίνες   συμπλέγματος Β, βιταμίνης Α, βιταμίνης Ε, βιταμίνης Κ. Η συνταγή πιο κάτω αποτελεί μια εναλλακτική μορφή του παραδοσιακού φρικασέ, είναι gluten free και μπορεί να μετατραπεί σε vegan  :)

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο