Blog

5 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε όταν ξυπνάτε το πρωί

Γράφει η

1ο Λάθος: Κοιτάτε τα email της εργασίας σας αμέσως μόλις ξυπνήσετε

Η πληθώρα των νέων μηνυμάτων μπορεί να σας ρίξει σε μια κατάσταση πανικού πριν καλά, καλά ανοίξετε τα μάτια σας. Έχετε ήδη κάνει ένα αρνητικό ξεκίνημα. Και αν απαντήσετε σε κάποιο από τα email όταν είστε μισό ξύπνιοι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να κάνετε λάθη. Έτσι, αν πρέπει οπωσδήποτε να συνδεθείτε πριν φτάσετε στο γραφείο σας, όταν θα είστε εντελώς ξύπνιοι, επιλέξτε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα για να το κάνετε αυτό. Οι άνθρωποι που ελέγχουν τα email τους σε καθορισμένους χρόνους αναφέρουν ότι αισθάνονται λιγότερο άγχος από ό,τι εκείνοι που εκτίθενται σε μια διαρκή ροή νέων μηνυμάτων.

2ο Λάθος: Αναβάλλετε τη γυμναστική για μετά τη δουλειά

Μπορεί να είναι προφανές, αλλά είναι χρήσιμο να το επαναλάβουμε: Η απογευματινή γυμναστική βγαίνει εκτός προγράμματος πιο συχνά από ό,τι η πρωινή. Γεγονότα όπως μακράς διάρκειας meetings, ή τελευταίας στιγμής έξοδοι που μπορούν σε όλους να προκύψουν κατά τη διάρκεια της ημέρας, μειώνουν το χρόνο μετά τη δουλειά. Επίσης το απόγευμα είμαστε πιο κουρασμένοι μετά από μια αγχωτική ημέρα εργασίας από ό,τι όταν σηκωνόμαστε το πρωί. Έτσι προσπαθήστε να προσαρμόσετε τη γυμναστική στα μέτρα σας μετά το πρωινό ξύπνημα. Αν τρέχετε αργά και δεν έχετε χρόνο για ολόκληρη προπόνηση, κάνετε μόνο ένα μέρος της. Ακόμη και η γυμναστική των 10 με 15 λεπτών αξίζει τον κόπο. Επιπλέον η πρωινή γυμναστική δε σας εμποδίζει να γυμναστείτε και αργότερα.

3ο Λάθος: Κάνετε ντους με καυτό νερό

Σίγουρα αισθάνεστε πολύ ωραία όταν νιώθετε το ζεστό νερό στο κουρασμένο σώμα σας, αλλά αυτό μπορεί να σας προκαλέσει μεγάλη υπνηλία. Η θερμότητα μεταφέρει μήνυμα στο νευρικό σας σύστημα, ότι ήρθε η ώρα να χαλαρώσουν οι μύες και να επιβρανδυθεί ο καρδιακός σας ρυθμός, έτσι αρχίζετε να αισθάνεστε ήρεμοι και χαλαροί. Αν θέλετε να ξυπνήσετε κάντε ένα γρήγορο κρύο ντους. Δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά αυτό θα απελευθερώσει την αδρεναλίνη σας. Θα μπορούσε να ενισχυθεί η διάθεσή σας, πάρα πολύ, δεδομένου ότι το κρύο ντους πλημμυρίζει το σώμα με τις ενδορφίνες «καλής διάθεσης».

4ο Λάθος: Τρώτε υδατάνθρακες για πρωινό

Το να αρπάξετε και να φάτε το πρωινό σας κουλούρι θα μπορούσε να χαλάσει όλη τη διατροφή σας, ακόμα και ώρες αφού το καταβροχθίσετε. Έρευνες δείχνουν ότι αν επιλέξετε για πρωινό υδατάνθρακες, αντί για ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, τότε ίσως να είναι πιο πιθανό να φάτε junk food την υπόλοιπη ημέρα.
Επιδιώξτε να πάρετε τουλάχιστον 20 γραμμάρια πρωτεΐνης στο πρωινό σας γεύμα. Αυτό είναι περίπου μια ομελέτα με δύο ολόκληρα αυγά. Θα μείνετε πλήρης για αρκετή ώρα, και αυτό το αίσθημα της πληρότητας θα σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους, αφού δε θα πεινάσετε γρήγορα.

5ο Λάθος: Βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά το πρωινό

Κανείς δεν θέλει να έχει μια πρωινή συνάντηση και η ανάσα του να είναι χάλια. Το βούρτσισμα των δοντιών μετά το πρωινό, ειδικά αν έχετε φάει όξινα όπως φρούτα ή καφέ μπορεί να φέρει τα σάκχαρα στην επιφάνεια των δοντιών σας και να διαβρώσει το σμάλτο τους. Έτσι, βουρτσίστε τα δόντια σας αφού ξυπνήσετε, αλλά πριν από το πρωινό. Πιείτε ένα ποτήρι νερό αμέσως μετά το γεύμα σας, το οποίο θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε το στόμα σας πιο καθαρό. Αν δεν μπορείτε να παραλείψετε το βούρτσισμα μετά το πρωινό, κάντε το μισή ώρα μετά το φαγητό και όχι νωρίτερα.

Πηγή: http://www.prevention.com/health/worst-morning-habits

Το καλάθι είναι άδειο