Blog

Ουσίες που θα τονώσουν το ανοσοποιητικό σας

Γράφει η
Η εχινάκεια τονώνει την άμυνα του οργανισμού, βοηθά στην ψωρίαση, και στον έρπη, έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, διεγείρει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος και τη δίνουμε έξη εβδομάδες και την αντικαθιστούμε με πρόπολη και ύστερα από διάλειμμα ενός μηνός συνεχίζουμε. Συνδυασμός εχινάκειας με τζίντζερ ή πιπέρι καγιέν (κόκκινο πιπέρι) είναι πολύ δυνατός για την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Η δοσολογία που δίνουν στην ομοιοπαθητική για την εχινάκεια είναι 20 σταγόνες για τους μεγάλους και δέκα για τα παιδιά.
  • Η πρόπολη είναι αντιφλεγμονώδες, ανεβάζει το ανοσοποιητικό σύστημα, είναι φυσικό αντιβιοτικό και σκοτώνει τα μικρόβια και κατά αυτό τον τρόπο σταματά τη βλέννα (ο οργανισμός μας παράγει βλέννα για να εξοντώσει τη βλέννα).
  • Η βιταμίνη C είναι ένας από τους καλύτερους συμμάχους του οργανισμού κατά των ιώσεων. Θα τη βρείτε σε μεγάλες συγκεντρώσεις σε ωμές κόκκινες και πράσινες πιπεριές, ακτινίδια, μπρόκολο (στον ατμό), ωμό λάχανο, φράουλες, πορτοκάλια και χυμό ντομάτας
  • Αποτελεσματική για την αντιμετώπιση της γρίπης είναι η επαρκής ποσότητα βιταμίνης D η οποία ενεργοποιείται με έκθεση στον ήλιο.( η έξαρση το χειμώνα οφείλεται στην έλλειψη της βιταμίνης αυτής λόγω ανεπαρκούς έκθεσης στον ήλιο). Βιταμίνη D έχουν τα λιπαρά ψάρια, τα αυγά, το μουρουνέλαιο, τα δημητριακά, για να μετατραπεί δε σε ενεργή μορφή χρειάζεται έκθεση του δέρματος στον ήλιο. Η έκθεση στον ήλιο για 10 έως 15 λεπτά τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, προσφέρει ικανοποιητικές ποσότητες βιταμίνης D στον οργανισμό.
  • Το ginger ή πιπερόριζα είναι μια καταπληκτική τροφή που βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα ιδίως σε συνδυασμό με την εχινάκεια (Echinacea). Σύμφωνα με την Dr Janet Maccaro το ginger βοηθά την πέψη, τα αναπνευστικά προβλήματα, το πεπτικό σύστημα, αλλά και το κυκλοφορικό. Το τζίντζερ και το πιπέρι καγιέν (κόκκινο πιπέρι) είναι αντιφλεγμονώδη και βλεννολητικά. 
  • Η quercetin μια ουσία που περιέχεται στα κόκκινα μήλα, το κόκκινο κρεμμύδι, την κάπαρη, είναι βλεννολητικό, και αντισταμινικό. Βοηθά στις αλλεργίες διότι είναι αντισταμινικό και αντιφλεγμονώδες. Ο ψευδάργυρος επίσης βοηθά στη μείωση των βλεννών.
Συμπέρασμα: Κύρια αιτία που απενεργοποιείται το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι τα αρνητικά συναισθήματα. Ουσίες και τροφές που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι: το τζίντζερ ή το πιπέρι καγιέν (κόκκινο πιπέρι) σε συνδυασμό με εχινάτσια, και η πρόπολη. Επίσης το β-καροτένιο (καρότα, σπανάκι, μπρόκολο), τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, το σκόρδο, η βιταμίνη D, οι βιταμίνες Α, C,Ε και τα προβιοτικά Lactobacillus acidophilus.
 

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο