Blog

6 Φυσικοί Τρόποι για την Καταπολέμηση της Αλλεργίας

Γράφει η

Η άνοιξη είναι εποχή έξαρσης αλλεργιών. Μη θορυβείστε. Ανατρέξτε στην κουζίνα σας για βοήθεια.

1.Το Πράσινο Τσάι είναι φυσικό αντιισταμινικό. Πιείτε δύο ποτήρια την ημέρα, περίπου δύο εβδομάδες προτού ξεκινήσει η περίοδος όταν είστε περισσότερο ευαίσθητοι και ευάλωτοι, για να αποφύγετε τη ρινική συμφόρηση.

2.Τρώτε τακτικά τροφές που περιέχουν Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα καθώς αυτά τα λιπαρά βοηθούν στην καταπολέμηση της καταρροής και προστατεύουν τον οργανισμό από το συνάχι. Τροφές όπως ο λιναρόσπορος, το μπρόκολο, τα ψάρια και τα θαλασσινά, τα αυγά και τα καρύδια είναι άκρως ευεργετικά για τη γενικότερη καλή σας κατάσταση.

3.Προσθέστε λίγη Πικάντικη Μουστάρδα, Τσίλι ή Αγριοράπανο στο φαγητό σας για να κρατήσετε τους αεραγωγούς του σώματός σας ανοιχτούς. Με τον τρόπο αυτό βοηθάτε το σώμα σας να αποσυμφορηθεί με φυσικό τρόπο.

4.Η Τσουκνίδα είναι επίσης φυσικό αντιισταμινικό. Δρα όπως ακριβώς και τα αντιισταμινικά που βρίσκουμε στο εμπόριο, αλλά χωρίς παρενέργειες, όπως η αίσθηση ξηρότητας στο στόμα ή η υπνηλία. Η τσουκνίδα βασικά αναστέλλει την ικανότητα του σώματος να παράγει ισταμίνη. Για καλύτερα αποτελέσματα, πίνετε καθημερινά έκχυμα ή βάμμα τσουκνίδας και, αν πάσχετε από εποχιακή αλλεργία, ξεκινήστε την αγωγή τρεις μήνες πριν την εμφάνιση γύρης.

5.Ο Κουρκουμάς βοηθάει στη φυσική αποσυμφόρηση του οργανισμού, στη μείωση αλλεργικών συμπτωμάτων και στην απόκρουση του κοινού κρυώματος. Είναι φάρμακο εξπρές κατά της καταρροής και του φλέγματος ενώ ανακουφίζει σχεδόν όλες τις αλλεργικές καταστάσεις, είτε του δέρματος, είτε του αναπνευστικού. Περιέχει κουρκουμίνη, η οποία διαθέτει αντιφλεγμονώδη δράση ανάλογη αυτής της κορτιζόνης και για αυτό είναι ένα από τα βασικά φάρμακα της παραδοσιακής Ινδικής ιατρικής. Ανακατέψτε μισό κουταλάκι γλυκού κουρκουμά και ένα κουταλάκι μέλι σε ένα φλιτζάνι τσαγιού ζεστό νερό και πιείτε το ζεστό μέχρι και τρεις φορές την ημέρα. Εναλλακτικά, εισάγετε τον κουρκουμά στη δίαιτά σας. Προσθέστε κουρκουμά σε ρύζι και ζυμαρικά, στο μπριάμ, στα ψητά λαχανικά και στις πατάτες.

6.Καταναλώνετε Βιταμίνη C που είναι άκρως ευεργετική και δεν έχει παρενέργειες. Πέρα από τα πορτοκάλια, τη βιταμίνη αυτή θα τη βρείτε στην παπάγια και στο ακτινίδιο, στις κόκκινες πιπεριές, στο μπρόκολο και το κουνουπίδι, στο θυμάρι και το μαϊντανό, στις φράουλες και το κατσαρό λάχανο. Η βιταμίνη C ενισχύει την άμυνα του οργανισμού σας και βοηθά στην καταπολέμηση αλλεργικών συμπτωμάτων όπως το μπούκωμα της μύτης.

Το καλάθι είναι άδειο