Tips

Άσκηση μεγάλης διάρκειας.Θα αντέξω;

Σε παρατεταμένη άσκηση, διάρκειας μεγαλύτερης των 60 λεπτών, συνιστάται η λήψη 30 έως 60 γραμμαρίων υδατανθράκων ανά ώρα με την μορφή ενεργειακών ποτών που περιέχουν διάλυμα γλυκόζης και ηλεκτρολυτών, προκειμένου να διατηρηθούν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, να αποφευχθεί ο κίνδυνος αφυδάτωσης και υπονατριαιμίας και να μειωθούν οι ανοσοκατασταλτικές επιδράσεις της έντονης άσκησης.
Το πλεονέκτημα μιας καλά σχεδιασμένης διατροφικής στρατηγικής, σε συνδυασμό με μια θετική στάση και καλή ψυχολογία θα κάνει τη μικρή, αλλά καθοριστικής σημασίας διαφορά, η οποία θα σας αναδείξει στο άθλημα που αγαπάτε, θα βελτιώσει τις επιδόσεις σας και θα σας βοηθήσει να βάλετε ακόμη πιο υψηλούς στόχους.
 

Bee yourself

To pharmacybee είναι μια μεγάλη online παρέα

Στείλε μας το άρθρο σου

Το καλάθι είναι άδειο