Tips

Ο ύπνος επηρεάζει τη σωματική και ψυχική μας υγεία

Δεν είναι μόνο η ποσότητα του ύπνου σημαντική, αλλά και η ποιότητα. Πόσο καλά κοιμάστε κάθε νύχτα μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία και την ευεξία σας. Η καφεΐνη, η νικοτίνη και το αλκοόλ όλα επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου. Αποφεύγοντας τα, ιδιαίτερα το απόγευμα / βράδυ, μπορείτε να βελτιώσετε τα οφέλη που έχετε από τον ύπνο σας. Ένα δροσερό, σκοτεινό και ήσυχο δωμάτιο είναι ότι καλύτερο για έναν καλό τον ύπνο. Επίσης αναπτύξτε μια ρουτίνα ύπνου. Προσπαθήστε να κάνετε το ίδιο πράγμα κάθε βράδυ 30 λεπτά έως μία ώρα πριν πάτε για ύπνο, όπως η ανάγνωση, το μπάνιο, κλπ. Με τον καιρό, θα εκπαιδεύσετε το μυαλό σας να γνωρίζει πότε είναι ώρα για ύπνο, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα του ύπνου σας με τον έλεγχο του εσωτερικού σας ρολογιού. Απενεργοποιήστε την τεχνολογία. Τηλεόραση, υπολογιστής, laptop, iPad ή κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να διακόπτεται τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο. Όλες αυτές οι συσκευές παράγουν μπλε φως, το οποίο μπορεί να διαταράξει τον ύπνο ή ακόμα και να σας αποτρέψει από το να κοιμηθείτε με τη καταστολή της παραγωγής μελατονίνης, της κύριας ορμόνης του ύπνου που παράγεται το βράδυ. Οι ανάγκες ύπνου του καθενός είναι διαφορετικές, δοκιμάστε διαφορετικές τεχνικές μέχρι να βρείτε τι είναι καλύτερο για εσάς.

Το καλάθι είναι άδειο