Tips

Μη σνομπάρεις τα πορτοκάλια ... πρόσθεσέ τα στη διατροφή σου

Ενώ το πορτοκάλι μπορεί να φαίνεται σαν ένα φρούτο εποχής, μπορεί να τονώσει την υγεία μας όλο το χρόνο. Ένα πορτοκάλι παρέχει μια μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, μέταλλα και φυτικές ίνες, ενώ δεν έχει καθόλου λίπος, χοληστερόλη ή νάτριο. Διάφορες μελέτες έδειξαν ότι τα εσπεριδοειδή περιέχουν τα στοιχεία εκείνα που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης κατά 20%. Οι ενώσεις που βρίσκονται στα πορτοκάλια (γνωστές ως φλαβανόνες), όχι μόνο μειώνουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης (LDL), αλλά και αυξάνουν την αναλογία της καλής χοληστερόλης (HDL). Ένα πορτοκάλι καλύπτει το 72% των ημερήσιων αναγκών ενός ατόμου σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος και μειώνει τον κίνδυνο ενός ατόμου να πάθει κρυολογήματα και άλλες λοιμώξεις. Επίσης η βιταμίνη C βοηθά στην ενίσχυση των αιμοφόρων αγγείων στα μάτια και μειώνει την θόλωση μέσα στο κέντρο του φακού. Τα πορτοκάλια βοηθούν το δέρμα καθώς γερνά. Πολλά προϊόντα ομορφιάς άλλωστε χρησιμοποιούν εκχύλισμα πορτοκαλιού σε μάσκες και κρέμες. Προσθέστε λοιπόν περισσότερο πορτοκάλι στη διατροφή σας κόβοντάς το σε φέτες και τρώγοντάς το ως σνακ μεταξύ των γευμάτων, πίνοντάς το ως χυμό, χρησιμοποιώντας το στις φρουτοσαλάτες, φτιάχνοντας ένα υγιεινό smoothie για πρωινό μαζί με άλλα συστατικά, όπως γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, φράουλες και μπανάνα, εμποτίζοντας με γεύση πορτοκάλι τα φαγητά, π.χ. φέτες πορτοκαλιού πάνω από τα ψάρια για το ψήσιμο και τέλος βάζοντας την σάρκα του στις σαλάτες μαζί με τα άλλα λαχανικά.

Το καλάθι είναι άδειο