Tips

Πώς να σας πάρει ο ύπνος σε ένα λεπτό ρυθμίζοντας μόνο την αναπνοή σας

Η τεχνική βασίζεται σε μια παλιά ινδική τεχνική ρύθμιση της αναπνοής. Είναι αποτελεσματική, επειδή επιτρέπει στο οξυγόνο να γεμίσει καλύτερα τους πνεύμονες. Το επιπλέον οξυγόνο μπορεί να έχει χαλαρωτική επίδραση στο παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα, με αποτέλεσμα την ηρεμία. Μπορείτε να την εφαρμόσετε τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, αλλά ποτέ για περισσότερους από 4 κύκλους αναπνοής τη φορά.
Πως εφαρμόζεται η τεχνική, (αρκεί να θυμάστε το 4-7-8):
-Εκπνεύστε πλήρως από το στόμα και μάλιστα ηχηρά (κάνοντας φουου)
-Κλείστε το στόμα και εισπνεύστε αθόρυβα από τη μύτη μετρώντας νοερά έως το 4
-Κρατήστε την αναπνοή σας μετρώντας έως το 7
-Εκπνεύστε πλήρως από το στόμα (κάνοντας και πάλι φουου) για 8 δευτερόλεπτα με μία μεγάλη ανάσα - εισπνεύστε ξανά και επαναλάβετε τον κύκλο αναπνοών άλλες τρεις φορές.

Πρέπει πάντα να εισπνέετε αθόρυβα από τη μύτη και να εκπνέετε με ήχο από το στόμα.

Το καλάθι είναι άδειο