Blog

Κλέψτε στιγμές ταξιδέψτε για 5'

Γράφει η
Ο έντονος καθημερινός ρυθμός της ζωής, μας στρεσάρει και μας εξαντλεί. Υπάρχουν στιγμές που νιώθουμε έντονη την ανάγκη να τα εγκαταλείψουμε όλα και να χαλαρώσουμε για λίγο. Ελάχιστοι από εμάς έχουν την πολυτέλεια του χρόνου και ακόμα πιο λίγοι τα χρήματα για να κάνουν διακοπές στη μέση του χρόνου. Κι όμως, δε χρειάζεται να δαπανήσετε μια περιουσία, παρά μόνο να επιλέξετε ένα ήσυχο σημείο κοντά σας και να χαλαρώσετε πνευματικά.
Πνευματική απόδραση: Ναι, είναι στο χέρι μας!Χαλαρώστε από το έντονο στρες, με μία πνευματική απόδραση! Εάν δεν βρείτε τρόπο για να μειώσετε το στρες, η υγεία σας θα πληρώσει το τίμημα, τόσο ψυχικά όσο και σωματικά. Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε μασάζ ή να πάτε σε μια παραλία για να χαλαρώσετε. Μπορείτε, κάθε μέρα, να εφαρμόζετε απλούς τρόπους χαλάρωσης, αποφεύγοντας τους κινδύνους που επιφυλάσσει το άγχος για την υγεία.Πχ Φάτε ένα σοκολατάκι :-)
 
  
6 γρήγορες συμβουλές για ψυχική χαλάρωση
 
 
Διαβάστε ένα βιβλίο στο κρεβάτι
 
Σας βοηθά να αποδράσετε από τη ρουτίνα και σας δίνει μια αίσθηση ανανέωσης, χαλάρωσης και ετοιμότητας να αντιμετωπίσετε ό,τι βρίσκεται έξω από την πόρτα του υπνοδωματίου σας. Το δωμάτιό σας είναι ένα ζεστό, φιλόξενο, άνετο και ήσυχο μέρος για εσάς και το να βυθιστείτε στο φανταστικό κόσμο ενός βιβλίου είναι μοναδικός τρόπος να ξεφύγετε από την καθημερινότητα.
 
  
Οραματιστείτε τη χαλάρωση
 
Κλέψτε λίγες στιγμές ησυχίας για να κλείσετε τα μάτια σας και να σκεφτείτε μια εικόνα που σας χαλαρώνει – όπως το ζεστό ήλιο στο δέρμα σας και τον ήχο του ωκεανού, μια μεγάλη πεδιάδα γεμάτη λουλούδια ή ένα ρυάκι. Μπορείτε ακόμα να σκέφτεστε μια περίοδο του παρελθόντος που αισθανόσασταν χαλαροί και να επικεντρωθείτε στην απελευθέρωση της ένταση από τα δάχτυλα των ποδιών μέχρι το κεφάλι σας.
  
 
Ταξιδέψτε, βλέποντας φωτογραφίες
 
Κοιτάξτε φωτογραφίες από μια ευτυχισμένη στιγμή, είτε από οικογενειακές διακοπές ή από ένα διασκεδαστικό δείπνο με φίλους. Σκεφτείτε τις αναμνήσεις σας από την περίσταση αυτή και τι την έκανε τόσο ευχάριστη. Περάστε μερικές ήσυχες στιγμές, αναπολώντας και θα δείτε ότι είστε πιο ήρεμοι.
  
 
Κοιτάξτε έξω από το παράθυρο
 
Εστιάστε σε κάτι άλλο από αυτό που σας αγχώνει. Πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι, κλείστε την πόρτα και κάντε ένα πνευματικό διάλειμμα. Παρακολουθήστε τους ανθρώπους, τα πουλιά, τα σύννεφα στο οπτικό σας πεδίο. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να ονειροπολήσει για μερικά λεπτά.
  
 
Ακούστε χαλαρωτική μουσική
 
Χαλαρωτικοί ήχοι, όπως chill out μουσική, ο ήχος των κυμάτων ή απαλή βροχή αλλά και το απλό κελάηδημα των πουλιών, εξασθενούν την ένταση που φωλιάζει μέσα σας. Μάλιστα, κλείνοντας τα μάτια, ενώ ακούτε αυτούς τους χαλαρωτικούς ήχους, και παίρνοντας βαθιές αναπνοές θα ηρεμήσετε και θα απαλλαγείτε από το στρες.
 
  
Κάντε μια βόλτα
 
Η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλαγείτε από το άγχος γιατί ξεφεύγει το μυαλό από τη ρουτίνα. Δοκιμάστε μια ήρεμη βόλτα νωρίς το πρωί ή στο μεσημεριανό διάλειμμά σας. Το περπάτημα σε ένα μονοπάτι, την προκυμαία, ή κάποιο άλλο ήσυχο μέρος, όταν αυτό είναι δυνατόν, προσφέρει ακόμα περισσότερη χαλάρωση.
 
Φάτε ένα σοκολατάκι
  
Χαρίστε στον εαυτό σας ένα πνευματικό διάλειμμα και χαλάρωση για 5, 10, ή 20 λεπτά κάθε μέρα και εκπαιδεύστε το σώμα σας να χαλαρώνει και να αποβάλλει το άγχος. Θα εκπλαγείτε από το πόσο καλύτερα θα αισθανθείτε, αφού αφιερώσετε αυτές τις λίγες, πολύτιμες στιγμές χαλάρωσης στον εαυτό σας.
 
Το καλάθι είναι άδειο