Blog

Γιατί δε φεύγει το λίπος από την κοιλιά σου

Γράφει η

Η επίπεδη κοιλιά είναι το όνειρο κάθε γυναίκας! Κάνουμε δίαιτες, πηγαίνουμε γυμναστήριο αλλά το περιττό λίπος από την κοιλιά, δύσκολα φεύγει. Μήπως κάνουμε κάτι λάθος;

1. Η δίαιτά σου δεν βασίζεται σε χαμηλά λιπαρά

Τα μονοακόρεστα λιπαρά είναι απαραίτητα όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος από την περιοχή της κολιάς. Γιατί; Γιατί έτσι γλιτώνουμε τα κακής ποιότητας τρόφιμα. Πρόσθεσε λοιπόν μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο στη σαλάτα σου και σαν σνακ απόλαυσε μία χούφτα καρύδια.

2. Έχεις πεσμένη ψυχολογία

Αποδεδειγμένα γυναίκες με καταθλιπτικές τάσεις, δεν προσέχουν ιδιαίτερα τη διατροφή τους ή έχουν σπαστικό έντερο και έτσι πιο φουσκωμένη κοιλιά! Σε αυτήν την περίπτωση, χρειάζεται να ζητήσεις τη βοήθεια ενός ειδικού, ο οποίος θα σε ενθαρρύνει και θα διαμορφώσει ένα πρόγραμμα βασισμένο στις ανάγκες σου. Επίσης από μόνη σου χρειάζεται να αυξήσεις τις ώρες προπόνησης, γιατί παράγουν τις ορμόνες της χαράς (ενδορφίνες) ενώ ταυτόχρονα γυμνάζουν και το σώμα. Νους υγιής εν σώματι υγιεί, λένε!

3. Τρως επεξεργασμένα τρόφιμα

Τα σνακ της αγοράς διαθέτουν συνήθως αυξημένη ποσότητα ζάχαρης, αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και πυροδοτώντας κατά συνέπεια την ινσουλίνη. Έτσι το συκώτι αποθηκεύει περισσότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Όπως και τα αλατισμένα προϊόντα, τα οποία κάνουν κατακράτηση υγρών και φουσκώνουν το σημείο αυτό. Δώσε βάση στα επιπλέον υγιεινά σνακ παρά στο να κόψεις το junk food, γιατί μόνο αυτό δεν αρκεί!

4. Έχεις έλλειψη μαγνησίου

Όσο κι αν σου κάνει εντύπωση, η έλλειψη μαγνησίου από τον οργανισμό αυξάνει το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Εμπλούτισε τη διατροφή σου με περισσότερες μπανάνες και πράσινα λαχανικά, που είναι πλούσια σε μαγνήσιο.

5. Έχεις επιλέξει λάθος ασκήσεις

Μήπως η γυμναστική σου αντί να σε βοηθάει, σε κουράζει και σε κάνει να βαριέσαι; Με αποτέλεσμα να μην είσαι και τόσο συνεπής; Είναι προτιμότερο να συνδυάσεις χόμπι με άσκηση, παρά να πηγαίνεις στο γυμναστήριο, όποτε σου κάνει κέφι. Εάν το χόμπι σου είναι το κολύμπι ή ο χορός, τότε πρόσθεσε δύο ώρες την εβδομάδα ανάμεσα στις προπονήσεις σου. Δοκίμασε να κάνεις pilates και yoga, τα οποία ηρεμούν το μυαλό και το σώμα, και μπορούν να σε χαλαρώσουν. Επίσης βοηθάνε και τα δύο σε μία επίπεδη κοιλιά, χάρη στις αναπνοές, στις οποίες βασίζονται και οι δύο μέθοδοι.

Με ένα δυνατό συνδυασμό ισορροπημένης διατροφής και συστηματικής άσκησης, το σπλαχνικό λίπος θα μπορέσει να περιοριστεί εύκολα.

Πηγή: http://goo.gl/QuR73d

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο