Blog

Πως να απαλλαγείτε από τα πρησμένα μάτια

Γράφει η

Τα πρησμένα μάτια δυστυχώς δεν είναι εύκολο να καλυφθούν με κάποιο προϊόν μακιγιάζ ή περιποίησης μιας και το πρήξιμο στα μάτια δεν είναι κάτι που μπορεί να κρυφτεί, όμως είναι ένα πρόβλημα που μπορούμε να το κάνουμε να υποχωρήσει αισθητά.

Τα πρησμένα μάτια εάν τα περιποιηθούμε σωστά και εάν προσέξουμε να ελαχιστοποιήσουμε ακόμα και να εξαλείψουμε τους παράγοντες που τα επηρεάζουν μπορούμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να απαλλαγούμε από την αντιαισθητική και παράλληλα ενοχλητική εικόνα των πρησμένων ματιών.

Τα μέσα αντιμετώπισης των πρησμένων ματιών εξαρτώνται άμεσα από τα αίτια που τα προκαλούν. Για παράδειγμα, αν το αίτιο είναι η αϋπνία και η κούραση αν ξεκουραστούμε ναι, θα φύγουν. Αν όμως η αιτία είναι άλλη, όσο κι αν ξεκουραστούμε δεν θα δούμε αποτέλεσμα και θα χρειαστούν άλλες λύσεις.

Οι αιτίες για τα πρησμένα μάτια

Υπάρχουν διάφορες αιτίες για τις οποίες μπορεί να έχετε πρησμένα μάτια. Οι κυριότερες αιτίες εμφάνισης αυτής της εικόνας κάτω από την περιοχή των ματιών μπορεί να οφείλεται σε απλές καταστάσεις ή σε κάποιες πιο σοβαρές αιτίες. Στις σοβαρές αιτίες συγκαταλέγονται οι αλλεργικές αντιδράσεις του οργανισμού μας, η λήψη πολλών φαρμακευτικών σκευασμάτων, η μολυσμένη ή υπερβολικά ρυπογόνος ατμόσφαιρα, κάποια οφθαλμολογική λοίμωξη αλλά και οι διαταραχές του θυρεοειδούς αδένα.

Στις πιο απλές καταστάσεις στις οποίες μπορούμε να εμφανίσουμε το φαινόμενο με τα πρησμένα μάτια συγκαταλέγονται η έλλειψη ύπνου, το κάπνισμα σε συνδυασμό με την κατανάλωση αλκοόλ, η κληρονομικότητα, ένα λάθος προϊόν μακιγιάζ ή ντεμακιγιάζ ματιών, η κατανάλωση πρόχειρου φαγητού και η μη επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας.

Τρόποι για να αντιμετωπίσετε τα πρησμένα μάτια

Κοιμηθείτε σωστά
Ο ύπνος για να είναι ωφέλιμος θα πρέπει να γίνεται σωστά έτσι ώστε να ξεκουραζόμαστε πραγματικά. Ο σωστός ύπνος λοιπόν για να αποφύγουμε τα φαινόμενο με τα πρησμένα μάτια είναι συνδυασμός τόσο της ώρας όσο και της στάσης αλλά και του σωστού μαξιλαριού. Είναι λάθος να κοιμάστε χωρίς μαξιλάρι ή σε ένα μαξιλάρι το οποίο δεν είναι ψηλό. Για να αποφύγετε τα πρησμένα μάτια θα πρέπει το μαξιλάρι σας να είναι ψηλό έτσι ώστε να κατεβαίνει η ροή του αίματος φυσιολογικά. Επίσης θα πρέπει να κοιμάστε στο απόλυτο σκοτάδι 8 ώρες και φυσικά όχι μετά τις 1 το βράδυ. Επίσης βοηθητικό είναι να προμηθευτείτε και ειδική μάσκα ύπνου η οποία ξεκουράζει τα μάτια ενώ εσείς κοιμάστε.

Περιορίστε τους παράγοντες επιδείνωσης
Εάν είστε και εσείς μια γυναίκα που αντιμετωπίζει το πρόβλημα με τα πρησμένα μάτια θα πρέπει να σταματήστε να κάνετε κάποιες συγκεκριμένες κινήσεις αλλά και να κόψετε κάποιες συνήθειες οι οποίες επηρεάζουν τα πρησμένα μάτια.

Αρχικά δεν θα πρέπει να ακουμπάτε ή να τρίβετε για κανέναν λόγο τα μάτια σας καθώς επίσης και δεν θα πρέπει να τα αναγκάζετε να μένουν ακινητοποιημένα κοιτώντας για πολύ ώρα και συνεχόμενα σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, για παράδειγμα την τηλεόραση ή τον υπολογιστή σας. Επίσης θα πρέπει να περιορίσετε τα ξενύχτια αλλά και να κόψετε το κάπνισμα σε περίπτωση που καπνίζετε. Τέλος θα πρέπει να τρέφεστε σωστά, μειώστε το αλάτι και αυξήστε την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και νερού, να πλένετε το πρόσωπό σας με κρύο νερό, το ζεστό προκαλεί αγγειοδιαστολή με αποτέλεσμα τα αγγεία κάτω από τα μάτια να είναι πολύ πιο εμφανή, και φυσικά να ξεκουράζετε τα μάτια σας όποτε νιώθετε ότι είναι κουρασμένα απλά κλείνοντας τα για λίγα λεπτά.

Κάνετε μασάζ στα πρησμένα μάτια σας
Για να απαλλαγείτε από τα πρησμένα μάτια αρχίστε από σήμερα κιόλας να υιοθετήσετε ως καθημερινή σας συνήθεια το μασάζ γύρω από την περιοχή των ματιών σας. Κάθε πρωί κάνετε ελαφρύ μασάζ κάτω από τα μάτια σας με την κρέμα ματιών σας αλλά και κάθε βράδυ αφού ξεβαφτείτε αφιερώστε 3 λεπτά για να κάνετε ελαφρύ μασάζ με λίγο αμυγδαλέλαιο ή ελαιόλαδο κάτω από τα μάτια σας τα οποία είναι άκρως θεραπευτικά έλαια για το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Κομπρέσες για πρησμένα μάτια
Κομπρέσες με χαμομήλι. Το χαμομήλι χαρακτηρίζεται από αντιφλεγμονώδη και αντισηπτική δράση, καθώς και από καταπραϋντικές ιδιότητες.

Σε 100ml βραστό νερό ρίξτε 1 κ.σ. χαμομήλι και κλείστε με ένα καπάκι. Αφήστε για 10 λεπτά και στη συνέχεια φιλτράρετε. Περιμένετε έως ότου αποκτήσει θερμοκρασία δωματίου κι έπειτα τοποθετήστε λίγο από το αφέψημα χαμομηλιού επάνω σε γάζες ή δίσκους ντεμακιγιάζ και καλύψτε τα μάτια/ βλέφαρα για 10-15’.

Κομπρέσες με πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι περιέχει τεΐνη (για τον καφέ αντίστοιχα: καφεΐνη) και αυτό που προσφέρει στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι συστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία μειώνοντας το πρήξιμο.

Ακολουθώντας την ίδια διαδικασία για να φτιάξετε το αφέψημα, με τη διαφορά πως αντί χαμομηλιού, εδώ χρησιμοποιείτε 1 κ.σ. πράσινο τσάι. Αφού κρυώσει, τοποθετήστε μερική ποσότητα επάνω σε γάζες ή δίσκους ντεμακιγιάζ για να εφαρμόσετε κομπρέσες ματιών για επίσης 10-15΄.

Κομπρέσες με κρύο γάλα. Το κρύο γάλα συστέλλει και αυτό τα αιμοφόρα αγγεία και μειώνει το πρήξιμο.

Ρίξτε κρύο γάλα επάνω σε γάζες ή δίσκους ντεμακιγιάζ και στραγγίξτε ελαφρά. Εφαρμόζετε τις κομπρέσες στα μάτια/ βλέφαρα για 10-15’.

Κομπρέσες από αγγούρι. O χυμός του αγγουριού έχει αποδειχθεί ευεργετικός για την επιδερμίδα με τονωτικές, αντιοξειδωτικές, μαλακτικές και ενυδατικές ιδιότητες. Και όλα αυτά χάρη στη βιταμίνη C, βιταμίνη B1, ιχνοστοιχεία, σακχάρα και καροτένια που περιέχει.

Εδώ πρόκειται για τη γνωστή και all time classic «συνταγή». Κόβετε από το αγγούρι 2 λεπτές φέτες και τις τοποθετείτε στα μάτια/ βλέφαρα για 15’.

Και εναλλακτικά, για μια γρήγορη λύση, και τα παγάκια μπορούν να προκαλέσουν αποσυμφόρηση, απλά τοποθετώντας τα στα βλέφαρά σας.

Πηγή: 
http://goo.gl/OjFh1T
http://goo.gl/S8e3sw
http://goo.gl/yF93cO

Το καλάθι είναι άδειο